با هدف ایجاد روحیه و نشاط؛
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: در ایام خاص و در تقاطع‌های منتخب، با هدف ترویج فرهنگ اهدای گل، به شهروندان گل اهدا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 16 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیرعامل سازمان بیان کرد: با توجه به اجرای طرح ساماندهی گل‌فروشان سطح شهر از آبان ماه سال 94، تاکنون 44 نیروی گل‌فروش در 40 تقاطع مختلف از جمله تقاطع بلوار کلاهدوز و سلمان فارسی، تقاطع بلوار خیام و بلوار فردوسی، تقاطع خیابان خیام و بلوار ملک آباد مستقر شده‌اند.
وی در ادامه افزود: به جهت افزایش کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گل‌فروش‌های تقاطع‌های سطح شهر پس از گذراندن کلاس های آموزشی، با لباس های متحدالشکل، کارت شناسایی و با تایید این سازمان در تقاطع های سطح شهر اقدام به فروش گل می‌کنند. 
محبی با اشاره به اینکه قیمت شاخه‌های گل 5 تا 10 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های گل در سطح شهر است عنوان کرد: گل‌فروشان به صورت روزانه شاخه های گل را از محل تولید خریداری و در سه کیفیت مختلف قیمت‌گذاری و پس از نصب برچسب مخصوص منقش به آرم شهرداری و قیمت اقدام به فروش می‌کنند.
مدیرعامل سازمان با تاکید بر نظارت مداوم این سازمان بر گل‌فروشان بیان کرد: علاوه بر نظارت پیمانکار بر گل‌فروشان سطح شهر این سازمان نیز با ایجاد گشت‌های مخصوص بر کار آنان نظارت می‌کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر عرضه گل با قیمت مناسب، در برخی مناسبت‌ها و ایام خاص مانند نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ اهدای گل، این نیروها اقدام به اهدا شاخه گل در تقاطع‌های منتخب شهر می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار