رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در کرمانشاه انصراف محمدباقر قالیباف به سود حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی را در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: قالیباف سرباز ولایت است و سرباز نظام هر جایی که لازم باشد جان برکف است.
کد خبر: ۴۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازفارس ، عبدالعلی بنکدار در نشستی خبری که پیش از ظهر امروز در ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: لازمه چشیدن طعم عدالت این است که دولت به اهل آن سپرده شود.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در کرمانشاه گفت: کسانی که در چهارسال گذشته رای به دولت یازدهم دادند متوجه شدند که امانت رای آن‌ها به اهل آن سپرده نشده است و وقت آن شده که دیگر چنین اشتباهی تکرار نشود.

وی با اشاره به وعده‌های و شعارهای توپولیسمی(فریبنده) دولت یازدهم، ادامه داد: وعده‌ها در دفاع از حقوق کارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم جدی گرفته نشد و عزت زیر سوال رفت و عدم تحقق وعده‌های دولت فعلی جای تاسف دارد.

بنکدار تصریح کرد: شخصی در جایگاه رئیس‌جمهور است که به هر شیوه‌ای برای اخذ آرا متوسل شده است، البته بیشتر مردم با دیدن تجملات مسؤولان دولتی و مشکلات موجود خارج از رای سیاسی خواستار تغییر شرایط کنونی هستند.

وی با بیان اینکه اصل اساسی که جبهه انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو دنبال می‌کند تغییر به نفع مردم است، افزود: انصراف محمدباقر قالیباف به سود حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است، وی با این اقدام ثابت کرد سرباز ولایت است و سرباز نظام هر جایی که لازم باشد جان برکف است.

بنکدار به استفاده دولت یازدهم از بیت‌المال به نفع تبلیغات انتخاباتی خود اشاره کرد و یادآور شد: دولت یازدهم از مسؤولان ارشد گرفته تا دهیاران با رویه خارج از اعتدال و تدبیر از امکانات بیت‌المال در انتخابات سوءاستفاده کردند.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در کرمانشاه اضافه کرد: شورای نگهبان و ناظران با حضور نمایندگان کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این موضوعات را رصد می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار