مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر ضرورت نهادینه شدن ازدواج آسان در بین جوانان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 18 May 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، داریوش جودکی در همایش ازدواج آسان که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تحکیم و تقویت ازدواج آسان برای جوانان و گسترش ازدواج آسان برای جوانان و کنترل و پیشگیری بازار در راستای تحکیم بنیان خانواده از اهداف ما است.

وی با تأکید بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بهبود فضای کسب و کار گفت: اقدامات خیر خواهانه با تخفیف و ارائه خدمات رایگان در برگزاری مراسم ازدواج آسان جوانان توسطاصناف مرتبط از جمله واحدهای صنفی در اتحادیه های آرایشگران زنانه، عکاسان و فیلمبرداران، کبابی ها و تالار های پذیرایی و اتحادیه خرازی ها و گل فروشی ها و همچنین اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش تخلفات اقتصادی با همکاری بازرسان دستگاه های نظارتی و بازرسان اتحادیه های مذکور در قالب گشت های مشترک را به اجرا در آوردیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تاکید کرد: این اداره کل در چارچوب ماموریت های خود در قالب گشت های مشترک بصورت دوره ای بر واحد هاصنفی مرتبط به عنوان مرجع رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی بر تخلفاتی از قبیل تداخل صنفی، عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و... نقش فعالی جهت سالم سازی فضای کسب و کار را ایفا مینماید.

وی ضمن توصیه به امور خیرخواهانه، الگو گیری از  ائمه اطهار علیهم السلام با حفظ کرامت انسانی و اهتمام عملی در این راستا، گفت: پیشنهاد طرح تخفیف و یا ارائه خدمات رایگان به زوج های جوان از سوی اتحادیه ها بصورت اختیاری و ماهانه چندین زوج را شامل می گردد که کار خوبی در استان است.

 جودکی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح زمینه فراهم کردن ازدواج آسان برای زوج های جوان میسر گردد.

وی بر برخورد با متخلفان تاکید نمود و افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلفات گرانروشی، کم فروشی، نامرغوبی کیفیت کالا مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی  ۳۰۰۰۰۰۱۳۵  و یا با شماره  ۱۲۴  سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار