امام جمعه موقت اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: این وحدت و انسجامی که میان مردم مشاهده می‌شود متأسفانه در مسئولان کمتر دیده می‌شود. الگوی رفتاری مردم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ما باید از این خصیصه مردم درس بگیریم.
کد خبر: ۴۲۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 18 May 2017
تابناک اصفهان- محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت، اظهار کرد: فکر می‌کنم اصلاً نیازی به یادآوری و تذکر نباشد، مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار نظام اسلامی است و از طرفی دیگر سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی بابیان اینکه حضور مردم همیشه سرنوشت ساز بوده است، افزود: مشارکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک جبهه مقاومت در برابر دشمنان است یک تکلیف شرعی نیز محسوب می‌شود. کشور متعلق به همین مردم است و مردم هم همیشه ثابت کرده‌اند که در صحنه حاضر هستنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را الگوی خود قرار دهند، گفت: این وحدت و انسجامی که میان مردم مشاهده می‌شود متأسفانه در مسئولان کمتر دیده می‌شود. الگوی رفتاری مردم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ما باید از این خصیصه مردم درس بگیریم.

رهبر خطاب به کسانی که ممکن است برای رأی دادن مردد باشند، گفت: به هر حال توصیه این است که این افراد تردید و دو دلی را کنار بگذارند و تصمیم نهایی خود را بگیرند. کاندیداها حاضر انتخابات ریاست جمهوری هر کدام مزایایی دارند. افراد مردد باید عملکرد این کاندیداها را مد نظر قرار دهند و ببینند دغدغه ملی کدام یک بیشتر است. باید بدانیم که با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنیم بنابراین در رأی دادن نباید تردید کنیم.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسلماً حضور گسترده مردم در انتخابات امید دشمن را نا امید می‌کند. نباید اجازه دهیم باز هم فتنه سال 88 تکرار شود. لابی‌های ضد انقلاب آن آشوب‌ها را به راه انداختند و برای کشور هزینه به بار آوردند. بدون شک بیگانگان منتظر این هستند که از عدم مشارکت مردم سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: همه ما باید شعور سیاسی داشته باشیم و از شور انقلابی بهره ببریم. مسئولان ما باید از انسجام و صفای مردم درس بگیرند و این مردم بی‌نام و نشان گاهی حاضرند جان خود را برای دین بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار