دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با صدور بیانیه‌ای، عموم دانشگاهیان خراسان رضوی را برای حضور باشکوه و پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۴۲۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 18 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، این دانشگاه  با صدور بیانیه‌ای، عموم دانشگاهیان خراسان رضوی را برای حضور باشکوه و پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالار‌ترین نظام دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت که یادگار امام خمینی‌(ره) است را به رخ جهانیان کشیده است.

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است، مشارکت و حضور حداکثری در این امر خطیر نشان از هوش بالای سیاسی یک جامعه و آگاهی آنها بر نقش تاثیرگذار هر فرد در سرنوشت کشور دارد.

29 اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ روز حماسه آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای نشان دادن شکوه و اقتدار کشور عزیزمان در صحنه‌های بین‌المللی است و برگ زرین دیگری از کتاب سترگ تاریخ پرافتخار ایران اسلامی توسط مردم فهیم این مرز و بوم رقم می‌خورد.

خدا را شاکریم که ملت بزرگ ایران، به‌ویژه دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته کشور، همواره درمقاطع حساس و سرنوشت‌ساز، فارغ از هرگونه گرایش سیاسی، با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران را به رخ کشیده‌اند و نشان داده‌اند که نسبت به سرنوشت خود و کشور حساس هستند.

خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عموم دانشگاهیان آگاه و بابصیرت خراسان رضوی، با حضور پرشور خویش در انتخابات، بار دیگر افتخار دیگری را رقم می‌زنند تا مسیر آبادانی و اعتلای این خاک پر گهر، هموارتر و پرشتاب‌تر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار