معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت که تبلیغات نامزدها ممنوع می شود؛ نظارت ها تشدید خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 18 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید جواد حسینی در نشست مشترک ستادهای انتخابات و پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان با بیان این که فعالیت ها در فضای مجازی هم رصد می شود؛ افزود: برنامه ریزی برای سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخاب صورت گرفته و  توافق نظر در تمام مراحل از تشکیل ستاد انتخابات و هیات اجرایی و نظارت، ثبت نام نامزدها، بررسی صلاحیت ها و در حال حاضر که فصل تبلیغات است، وجود دارد.

وی افزود: روز محدودیت تبلیغات، روز اخذ رای و نیز روزهای پس از آن مواردی است هم دستگاه های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی و هم ستاد انتخابات پیش بینی های لازم را انجام داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در خصوص برکات انتخابات، از جمله کارکرهای آن را ایجاد، انسجام، وحدت، اتحاد، وفاق اجتماعی دانست.

حسینی گفت: با فعالیت خوبی که ستاد پیشگیری از جرایم انتخابات داشت و هماهنگی های صورت گرفته، تخلفات رصد و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار