رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: به همراه داشتن شناسنامه و کد ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است.
کد خبر: ۴۲۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 18 May 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سید جواد حسینی گفت: تعداد کل شعب استان 4 هزار و 573 شعبه با 9 هزار و 459 صندوق رای اس که از این تعداد 3 هزار و 898 شعبه ثابت و 675 شعبه سیار است.
وی با بیان اینکه تعداد شعب روستایی 2 هزار و 434  و تعداد شعب شهری 2 هزار و 2137 شعبه اس، افزود:  شعبات تا آخرین  لحظات زمان اخذ رأی و تمدید آن باز است و مردم می توانند برای رای دادن  مراجعه کنند هر چند توصیه می شود از اولین ساعت رأی گیری (8 صبح) مردم در پای صندوق های رأی حضور یابند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ضرورتی بر عکس دار بودن شناسنامه نیست، تصریح کرد: افراد با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند رأی بدهند و بهتر است کارت ملی نیز همراه داشته باشند هر چند فقط به خاطر داشتن شماره ملی کفایت می کند.
حسینی افزود: اطلاعیه های وزارت کشور در روز اخذ رأی فقط از طریق صدا و سیما صادر خواهد شد و در حکم دستور کتبی است و  مردم به شایعات توجه نکنند.
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه گفت: افراد بی سواد حتما با خود فرد معتمدی از خانواده خود را برای نوشتن رأی به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار