امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت:این حضور همواره مایه خیر و برکت برای نظام و مایه یاس و ناامیدی و سرافکندگی دشمنان بوده است ، دشمنان با تحلیل های غلط خود فکر می کنند ملت از ادامه راه و مسیر خود پشیمان شده ولی تاکنون این فکر خام آنان راه به جایی نبرده است.
کد خبر: ۴۲۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 19 May 2017
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز جمعه در حاشیه ریختن رای خود به صندوق مستقر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری و شرکت در آن وظیفه شرعی و قانونی عموم آحاد جامعه است.
وی افزود: ایرانیان قهرمان در طول 38 سال گذشته همواره حس همبستگی ، اتحاد و التزام خود را نسبت به آرمان های نظام نشان داده اند و بدون شک امروز نیز آنرا به نمایش خواهند گذاشت.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: این حضور همواره مایه خیر و برکت برای نظام و مایه یاس و ناامیدی و سرافکندگی دشمنان بوده است ، دشمنان با تحلیل های غلط خود فکر می کنند ملت از ادامه راه و مسیر خود پشیمان شده ولی تاکنون این فکر خام آنان راه به جایی نبرده است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: ایران اسلامی امروز در شرایط حساسی قرار دارد و حضور حداکثری مردم خطر توطئه های استکبار جهانی بر سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل را دفع خواهد کرد.
وی با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اضافه کرد: هر کدام از این مسئولیت ها دارای اهمیت ویژه ای هستند، بویژه در انتخابات ریاست جمهوری که سرنوشت و آینده چهار سال کشور را به دست کسی می سپاریم که پس از رهبری دومین شخص سیاسی نظام است.
امام جمعه ایلام اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با وجود تبلیغات دشمنان با فراغ بال و در کمال آرامش و امنیت در این انتخابات حضور می یابد و بار دیگر شکوه و عظمت خود را به نمایش خواهد گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار