صف‌های شرکت در انتخابات هم‌چنان طولانی‌تر می‌شود و اصفهانی‌ها با نزدیک شدن به ظهر و افزایش دمای هوا هم‌چنان گرمای شرکت در انتخابات را در خود دارند.
کد خبر: ۴۲۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 19 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اصفهانی‌ها، مردم همیشه در صحنه بار دیگر برای انتخاب خود به پای صندوق‌های رای آمده‌اند، از ابتدای شروع رای‌گیری اصفهانی‌ها در صف‌های طولانی ایستاده‌اند.

در میدان نقش جهان در بلندای طلوع خورشید و تلالو نور درخشان آن روی گنبد فیروزه‌ای گنبد مسجد شیخ‌ لطف‌الله هم‌چنان می‌تابد، یکی از مراکز رای‌گیری مسجد تاریخی شیخ لطف‌الله اصفهان است و این تقارن زیبایی است که تقارن تاریخ در مراکز تاریخی روی می‌دهد.

عروس و داماد پای صندوق رای

در میان صف‌ها طولانی یک عروس و داماد اصفهانی به پای صندوق‌های رای آمده‌اند، آن‌ها می‌گویند به اینجا آمده‌ایم تا همانطور که سرنوشت و زندگی مشتر خود را با تصمیم مشترک گرفته‌اند، سرنوشت فرزندان و آینده خود را با رای دادن به  ریاست جمهوری مورد نظر خود تعیین کنند.

انگشتانی که سرنوشت را تعیین می‌کنند

یک خانواده با فرزندان خود در صف ایستاده‌اند پدر خانواده می‌گوید صبح زود آمده‌ایم تا با رای خود و انگشتی که جوهری می‌کنیم سرنوشت همین بچه‌هایمان را تعیین کنیم.

جوانان و نوجوانان ما در دوران دفاع مقدس حماسه آفرین بودند، امروز نیز باید حماسه سیاسی دیگری را بیافرینند و در تعیین سرنوشت کشورشان مشارکت کنند.

حضور مسئولان اصفهانی در کنار مردم

اصفهانی‌ها  با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای‌گیری و رای خود این جمعه را به عنوان یک جمعه حماسی رقم می‌زنند.

حضور مسئولان شهری مانند امام جمعه اصفهان، شهردار اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در بین جمعیت مردمی در اصفهان به چشم می‌خورد، در واقع مسئولان استان اصفهان هم‌پای مردم در صحنه حضور دارند.

اصفهانی‌ها با خانواده پای صندوق‌های رای

در مسجد نورباران اصفهان نیز سیل جمعیت زیادی به چشم می‌خورد اصفهانی‌ها در تمامی مراکز رای‌گیری به صورت  پر شور حضور دارند، از نکات قابل توجه این است که اغلب افراد به صورت خانوادگی پای صندوق‌های رای ایستاده‌اند.

حضور گسترده رای اولی‌ها

اما در میان جمعیت رای‌  اولی‌ها نیز به چشم می‌خورند، آن هم به صورت جمعی، فرهاد یک رای اولی است که با ذوق در میان جمعیت ایستاده است تا با انگشت جوهری خود سرنوشتش را رقم بزند، او می‌گوید: از اینکه برای نخستین‌بار است رای می‌دهم خوشحالم و احساس مسئولیت برای جامعه‌ام می‌کنم، با همین رای دادن‌های ما است که جامعه تغییر می‌کند.

گردشگران خارجی حضور اصفهانی‌ها را تحسین کردند

در این میان برای گردشگران خارجی نیز از اینکه مردم اصفهان برای انتخابات به‌صورت پرشور پای صندوق‌های رای آمده‌اند نیز جالب است.

یک توریست فرانسوی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: در این چند روزی که در اصفهان بودیم خیلی برایمان جالب بود که مردم اصفهان انقدر با شور و هیجان خود را برای رای دادن آماده کرده‌اند.

ما در ایران احساس امنیت می‌کنیم، اصفهان شهر زیبائی است و در تورهای گردشگری اصفهان شهری است که به عنوان یک شهر دیدنی در لیست آن‌ها قرار می‌گیرد.

حضور اهالی رسانه در میدان

اهالی رسانه اصفهان نیز در این میان در صحنه حضور دارند و همزمان با شرکت در انتخابات اخبار لحظه به لحظه را منتشر می‌کنند.

صف‌های شرکت در انتخابات هم‌چنان طولانی‌تر می‌شود و اصفهانی‌ها با نزدیک شدن به ظهر و افزایش دمای هوا هم‌چنان گرمای شرکت در انتخابات را در خود دارند.

مردم اصفهان بار دیگر با رهبر خود تجدید بیعت کردند تا با فرمان ایشان حضور گسترده و پرشوری در انتخابات داشته باشند تا دشمنان را با حضور خود مایوس کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار