امام جمعه موقت یزد پیروز واقعی انتخابات امروز را ملت ایران دانست و گفت: امروز چشم جهانیان به عزت ملت ایران که با مشارکت حداکثری در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور رقم زدند، خیره شد.
کد خبر: ۴۲۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 19 May 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدجواد آیت اللهی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد گفت: مردم نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور به بهترین شکل به نمایش گذاشتند و پی از انتخابات، این وظیفه رئیس جمهور منتخب و سایر منتخبان مردم است که برای رفع مشکلات تلاش کنند و همواره خود را خادم ملت بدانند.
وی افزود: امروز روز مبارکی برای مردم ایران است زیرا 2 انتخاب بزرگ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با موفقیت در کشور برگزار می شود و تا این لحظه و بر اساس گزارش های متعدد، مردم با حضور گسترده خود از این آزمون سربلند خارج شده اند، زیرا هر رأیی که به صندوق ریخته می شود، تیری به قلب دشمنان این کشور اسلامی است.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این انتخابات 2 پیام بزرگ دارد که یکی بیانگر علاقه مردم به نظام اسلامی و دیگری بیانگر مصمم بودن، زنده و بصیر بودن مردم ایران است.
آیت اللهی تأکید کرد: مسئولان وام دار و بدهکار به این ملت هستند از این رو باید به جای فکر برای منافع عده ای خاص به فکر چاره اندیشی برای رفع مشکلات همه ملت در سراسر کشور باشند.
وی همچنین با گرامیداشت سالگرد سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار، مقاومت و پیروزی، گفت: امنیت امروز کشور و برگزاری آزادانه نمازجمعه و انتخابات ها و سایر موارد نتیجه رشادت ها و برکات خون شهدای اسلام، انقلاب و تلاش های سربازان گمنام امام زمان، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان است .
خطیب جمعه یزد همچنین با انتقاد از نحوه تبلیغات برخی داوطلبان شوراها در استان اظهار کرد: در تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شاهد استفاده از عکس ها، پوستر و بنرهایی بودم که با شئونات اسلامی هماهنگی نداشت و مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند تا این گونه مسائل تکرار نشود.
413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسان، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار