معاون هلال احمر از مشارکت برخی از ایرلاین‌های کشور در طرح "خانواده آماده در مخاطرات" (خادم) خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 20 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از  خبرگزاری تسنیم، طرح  ملی خادم یا خانواده آماده در مخاطرات، یک فعالیت ترویجی است که از سوی دفتر آموزش عمومی، پایه و همگانی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با هدف کمک به آمادگی مردم ‌در برابر ‌انواع مخاطرات طبیعی و انسان‌ساخت ایجاد شده است.

در واقع هدف اصلی از ایجاد این پایگاه، آن است که هر فرد به عنوان بخشی از سیستم مدیریت بحران کشور، بتواند به هنگام وقوع حوادث و بلایا از خود و سایر اعضای خانواده خود مراقبت کند و با رعایت توصیه‌های مندرج در آن، ‌اقدامات ‌لازم برای آماده ‌شدن در برابر حوادث را در دستور کار خود قرار دهد‌. 

در این رابطه سیدحمید جمال الدینی - معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در ماه‌های اخیر برخی از ایرلاین‌های کشور شامل هواپیمایی قشم ایر، آسمان، ایران ایر، ماهان، کاسپین و معراج در اقدامی ارزشمند و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، به معرفی این طرح و ارائه آموزش‌های آن در چندین شماره از مجله‌های پروازی خود پرداخته‌اند، افزود: این مجله‌ها در طول پرواز در دسترس مسافران قرار می‌گیرند تا  آگاهی مردم در این زمینه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت ایرلاین‌ها در فعالیت‌های اجتماعی در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، با توجه به طیف گسترده مخاطبین در دسترس آنها، اقدامی ستودنی است، خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می‌کنند صورت می‌پذیرد. علاوه بر آن مشارکت در امور اجتماعی با اهداف توسعه پایدار، موجب بهبود تصویر شرکت‌ها در جامعه، افزایش ارزش تجاری و افزایش وفاداری و اعتماد مشتریان خواهد شد که نوعی مزیت رقابتی نیز محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار