معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی کتابخوانی «روح الله» به مناسبت بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(رحمه الله علیه) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 20 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: «روح الله» عنوان مسابقه‌ای ویژه رحلت امام خمینی(رحمه الله علیه) و قیام ۱۵خرداد است که از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و نیمه خرداد ماه سال جاری در حرم مطهر رضوی اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ این مسابقه فرهنگی اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir و ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ در این مسابقه شرکت کنند.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به این مطلب که آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۱۶تیرماه سال۱۳۹۶ است، افزود: قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح و کامل و به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن هم از طریق سامانۀ پیامکی به اطلاع برندگان می‌رسد.
 
وی با بیان اینکه سوالات این مسابقه فرهنگی از متن کتاب «روح الله» طراحی شده است، ابراز کرد: همزمان با ایام بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(رحمه الله علیه) مسابقه فرهنگی کتابخوانی «روح الله» در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
 
معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی گفت:برای شرکت در مسابقه از طریق پیامک، کافی است شماره‌ گزینه‌های صحیح سوال‌ها را به صورت یک عدد ۵ رقمی از چپ به راست، پس از ذکر نام مسابقه، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شهر به سامانه ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ پیامک کنید.
 
گفتنی است؛ این مسابقات فرهنگی از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی به صورت هفتگی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار