استاندار خراسان رضوی نتایج آرای ماخوذه در استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۲۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 20 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایسنا علیرضا  رشیدیان امروز طی بازدید از ستاد انتخابات شهرستان مشهد اظهار کرد: از مجموع سه میلیون و 413 هزار و 952 رای ماخوذه سه میلیون 355 هزار و 505 رای صحیح واصل شده است. 

وی گفت: از مجموع آرای صحیح، یک میلیون و 885 هزار و 838 رای به آقای رئیسی، یک میلیون و 422 هزار و 110 رای به آقای روحانی، 33 هزار و 270 رای به آقای میرسلیم و 13 هزار و 929 رای به آقای هاشمی طبا اختصاص یافته است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد:  مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات 75 درصد بوده است  و امیدواریم فضای قبل از انتخابات به فضای صلح و دوستی در بعد از انتخابات تبدیل می‌شود.

استاندار خراسان رضوی اعلام شد: فضای قبل انتخابات رقابت بود، اکنون باید فضای رفاقت و انسجام و همدلی باشد هر کس به عنوان رییس جمهور قانونی اعلام شد نسبت به همه مسوولیت دارند و هم همه مردم نسبت به او تکلیف دارند.

گفته شده که هنوز شمارش آرای 38 صندوق ادامه دارد و اطلاعات این خبر تکمیل خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: یک تیم بازرسی  شکایاتی که به ما رسید را بررسی می‌کند. این تیم هم‌اکنون در حال بررسی شکایات است. همچنین شب گذشته با خبرنگاران برای بررسی وضعیت به شعب اخذ رای رفتیم و روشن شد که مسایل مطرح شده فشارهای روانی و احساسی بوده و خیلی از موارد مطرح شده صحیح نبوده است.

وی گفت: گزارشات را بدون جانبداری دنبال می‌کنیم. شایعاتی درباره یکی از همکاران مطرح شد که وی متهم به انجام اقداماتی در انتخابات شده است اما خوشبختانه یا متاسفانه وی به دلیل عارضه قبلی بستری بود.

رشیدیان خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات در فرمانداری‌های کوچک سریع‌تر اعلام خواهد شد و نتیجه شورای شهر مشهد دیرتر اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار