سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای از تلاش های آگاهی بخش اصحاب رسانه این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 20 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، در بیانیه این سازمان تاکید شده است: حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای بار دیگر موجبات استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورد، پیروز انتخابات مردم هستند و این امر میسر نشد مگر با اطلاع رسانی اصحاب رسانه.
مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای بار دیگر موجبات استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورد، پیروز انتخابات مردم هستند و این امر میسر نشد مگر با اطلاع رسانی اصحاب رسانه.

آنچه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز دارد زمینه سازی همدلی و برادری بیشتر در بین آحاد مردم است که این مهم نیز بر دوش صاحبان قلم و فعالان رسانه ای است.
نظام جمهوری اسلامی برخاسته از حرکت مردمی است و بقای آن نیز در گرو حضور مردم در همه صحنه هاست و دشمنان ایران اسلامی با درک این مهم برای ایجاد اغتشاش و کم اهمیت جلوه دادن حماسه حضور مردمی تلاش می کنند.
اصحاب رسانه به عنوان قشر فرهیخته کشور همانگونه که در 38 سال گذشته توانسته اند برتوطئه ها و خباثت های استعمار رسانه ای فائق آیند این بار و در انعکاس واقعیت های دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز فارغ از جناح بندی های سیاسی موفق بوده و این موفقیت جای تقدیر و تشکر دارد.
سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن قدردانی از تلاش تمامی اصحاب رسانه استان اعم از مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری و فضای مجازی اعلام می دارد برای تمامی تلاش گران عرصه رسانه آرزوی توفیق روزافزون دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار