حسین فرخنده :
کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) و قیام ١٥ خرداد با حضور اعضای این کمیته در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تشکیل شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 21 May 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای جلسه حضور حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نشانه امید و اراده زایدالوصف ایرانیان برای پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: با برگزاری این دوره از انتخابات فصل درخشان دیگری از مردمسالاری دینی و همبستگی در ایران اسلامی رقم خورد.

حسین فرخنده در ادامه جلسه بر هم افزایی و هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری و مردمی کردن در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) تاکید کرد.

وی به شخصیت امام خمینی(ره) اشاره و اذعان داشت: شخصیت امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع، علمی و نظریه پرداز است و قطعا تحقق انقلاب اسلامی مرهون اندیشه های امام خمینی (ره) است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هم در ادامه این جلسه گفت: از ظرفیت های فرهنگی و هنری برای معرفی و شناسایی اندیشه های امام خمینی(ره) به اقشار مختلف مردم استفاده خواهیم کرد.

رضا رضایی استفاده از ظرفیت مطبوعات، برگزاری محافل ادبی و فرهنگی در راستای بررسی اشعار حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری شب های شعر، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر از خاطرات امام خمینی(ره) ، نمایش فیلم ماجرای نیم روز در سراسر استان و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس را از اهم برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ذکر کرد.

برپایی دوره آموزشی و پژوهشی صحیفه نور، برگزاری مسابقه پیامکی از بیانات امام خمینی (ره)، برگزاری دوره های تفسیر قرآن کریم، اهدا کتاب به کتابخانه تخصصی حضرت امام ، مسابقه کتابخوانی، تهیه نشریه دیواری از وصایای امام خمینی (ره) وبرگزاری دوره  آموزشی ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد در راستای ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) و قیام ١٥ خرداد از جمله تصمیمات این کمیته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار