معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان:
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه دو نفر در حوادث جاده‌ای استان جان باختند، گفت: این جمعیت طی یک هفته گذشته به ۲۴ مورد حادثه رسیدگی کرده است.
کد خبر: ۴۲۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به امدادرسانی هلال احمر استان سمنان در ۲۴ حادثه مختلف طی یک هفته گذشتهابراز داشت: در مجموع هلال احمر طی هشت حادثه واژگونی خودرو، یک مورد زلزله، دو مورد حادثه شهری، ۱۱خدمات حضوری، دو مورد کوهستان امدادرسانی کرد که در مجموع این حوادث ۱۸ نفر اسکان داده شدند.

امدادرسانی هلال احمر

وی بابیان اینکه در مجموع ۲۰نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای و ۲۸ نفر نیز جزو حادثه دیدگان حوادث غیر جاده‌ای بودند، افزود: انحراف به چپ کامیون و برخورد با ۴۰۵در جاده گرمسار-سمنان مرگ یک هموطن را رقم زد و همچنین در حادثه دیگری تصادف خاور و پراید در کیلومتر ۳۰محور شاهرود-آزادشهر باعث فوت یک نفر شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی یک هفته اخیر ۴۸نفر در حوادث مختلف دچار حادثه شدند، ابراز داشت: اندکی صبر و شکیبایی و احتیاط می‌تواند از بسیاری از حوادث جلوگیری کند لذا از رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئن و پرهیز از سبقت نابه‌جا سفر خوبی را برای سرنشینان خودرو فراهم کنند.

یحیایی تاکید کرد: با توجه به اینکه در این فصل سال با رگبارهای پراکنده در کوهستان مواجه هستیم لذا از گروه‌های کوهنورد و طبیعت دوست تقاضا داریم قبل از سفر هلال احمر را از سفر خود مطلع کرده و از استقرار در حاشیه رودخانه‌های خشک و فصلی به شدت پرهیز کنند چراکه اغلب ممکن است بارش رگبار در کیلومترها دورتر سیلاب خاموشی را ایجاد کند لذا احتیاط همیشه ضامن سلامتی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار