مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت خبرداد:
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان و کم شدن استقبال، هزینه های سفر عتبات 20 تا 40 درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۴۲۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 21 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری میزان،محسن نظافتی گفت: ثبت نام کاروان های سفر به عتبات در ماه رمضان ادامه دارد و تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.  بنابراین با 15 روز تعطیلی سالانه در اعزام کاروان ها به کربلا و نجف، فرصت رفع نواقص و تجهیز هتل ها، راه ها و امکانات را فراهم کرده ایم. در حال حاضر هتل های تجهیز شده، آماده خدمت رسانی به مسافران نیمه اول ماه رمضان شده است. 

وی افزود: کاروان های زیارتی عتبات در قالب یک هفته ای، 10روزه و 12 روزه  در دو مرحله نیمه اول و نیمه دوم ماه تدارک دیده شده است و تاکنون شهروندان در 40 کاروان ثبت نام کرده و در نیمه اول ماه رمضان اعزام خواهند شد. 

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: ظرفیت 23 هزار زائر برای اعزام به عتبات در ماه رمضان در نظر گرفته شده است که روزانه 40 کاروان در نیمه دوم ماه، به نجف و کربلا اعزام خواهند شد. 

وی عنوان کرد: باتوجه فرارسیدن ماه رمضان و کم شدن انگیزه سفر به عراق، هزینه اقامت زائران در هتل ها، 20 تا 40 کاهش پیدا می کند بنابراین علاقمندان می توانند با هزینه کمتری  به سفر عتبات بروند. 

نظافتی با اشاره به استقبال مردم از مدت زمان اقامت درعراق، اذعان داشت: سفرهای یک هفته ای عتبات، بیشترین استقبال مردم را به خود اختصاص داده است با این وجود، تمامی شرایط برای روزه داری مسافران در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار