تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم این استان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۲۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 21 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- در این پیام آمده است: حضور گرم و پرشور مردم در پای صندوقهای رای، نشان از اراده مردم برای تعیین سرنوشت خود و حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی است، آزادی در انتخاب که جهانیان بدانند حقوق بشر و دموکراسی راستین در اسلام و ایران اسلامی است.
هر یک از طرفداران نامزدها و بویژه 2 نامزد مطرح با نگاهها و انگیزه‌های خاص خودشان به صحنه آمدند و با آزادی تمام و صدای رسا و شفاف، دیدگاههای خود را مطرح کردند.
در ادامه این پیام آمده است: آنان که با نگاه به آرمانهای انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند امام و شهدا و بعنوان جریان مومن و انقلابی به صحنه آمدند، بی شک پیروز انتخاباتند، چرا که به تکلیف الهی خود عمل کردند و بالنده به انجام وظیفه ‌اند و در همه حال شاکر پروردگار متعال هستند.
این پیام می افزاید: اینجانب به همه آنها که در عرصه انتخابات آمدند و تلاش کردند، تبریک می‌گویم، به همه نامزدها که به بصیرت و بینش جامعه افزودند تبریک می گویم، به نامزد پیروز که باری بس سنگین ‌تر از چهار سال گذشته بر دوش دارد، تبریک می‌گویم.
به همه برگزار کنندگان انتخابات که کاری بس شاق و طاقت فرسا را در امنیت و آرامش به پایان بردند، تبریک می‌گویم. به رسانه‌ها اعّم از رسانه ملی و رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و اجتماعی و رسانه‌های مکتوب تبریک می‌گویم.
این پیام می افزاید: همه این تبریک گوئی ها جهت آن است که همه این تلاش‌ها که همراه با مبارزات انتخاباتی بود، با شعور و اخلاق ‌مداری همراه بود و حیرت جهانیان را در پی داشت و این هم از آثار و برکات انقلاب اسلامی است.
این پیام ادامه می دهد: آنچه نازیبایی و بداخلاقی کم و بیش مشاهده شد در برابر عظمت کار، امری بس ناچیز است و آینده، همین ها را هم انشاء الله نخواهیم داشت.
در پایان ذکر شده است: آخرین سخن با رئیس جمهوری منتخب است، جناب آقای روحانی! اکنون جنابعالی برای چهار سال دیگر سکاندار ریاست جمهوری اسلامی ایران هستید، چهار سال گذشته، درسها و تجربه‌ها و عبرتهای زیادی پیش پایتان نهاد.
بی شک مطالبات اصلی مردم و مطالبات عمقی نظام اسلامی و ارزشهای والای انقلاب و اسلام، مرامنامه عملی شما و دولت منتخبتان خواهد بود.
آنچه در دوران انتخابات مطالبه مشترک مخالف و موافق شما بود و هوادار و غیر هوادار شما آن را انتظار دارند، رفع مشکلات درون اعم از فساد اداری و فساد اقتصادی است؛ باید بایدهایی که شما در تبلیغات بیان می‌کردید، عملیاتی شدن را می ‌طلبد.
تعامل جهانی شیوه همیشه نظام اسلامی بوده و هست، اگر در سایه تعامل راهی گشوده می‌شود باید گره از مشکلات جامعه بکشاید هر چند تجربه نشان داده که از تنور بیگانه آبی گرم نمی‌شود.
امید است چهار سال آینده، سالهای شکوفایی ایران اسلامی باشد و اقتصاد مقاومتی و آثار عملیاتی شدن آن در جای جای کشورمان مشاهده شود و راه بر هرگونه نفوذ بسته شده و یاس تمام عیار بر دشمنان و نه تنها یاس بلکه به فرمان قرآن کریم رعب و هراس بر آن‌ها حاکم باشد تا ذره ‌ای چشم طمع به این امت و انقلاب نداشته باشند.
بار دیگر سکّانداری چهار سال دیگر شما را به ریاست جمهوری تبریک می‌گویم و چهار سال پر از موفقیّت برایتان آرزو دارم.
حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار