تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع اقلام غذایی پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 21 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حسن شمسی پور اظهار کرد: 237 تن شکر، 234 تن برنج، 25 تن گوشت قرمز منجمد و 280 تن مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان با هدف تنظیم بازار در سطح استان توزیع می شود.
به گفته وی، این اقلام غذایی صرفا برای توزیع در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان و فروشگاه های منتخب اصناف است.
شمسی پور ادامه داد: شیرینی پزان شکر مورد نیاز خود را از صنوف تولیدی یا از طریق بورس یا با حواله به هر میزان مورد نیاز آن واحد از طریق شرکت غله دریافت می کنند.
به گفته وی، اقلام غذایی پر مصرف خانوارها در ماه مبارک رمضان در سطح استان به میزان لازم وجود دارد و با تمهیدات اندیشیده شده هیچگونه کاستی در این زمینه وجود ندارد.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح تشدید بازرسی اصناف ویژه ماه مبارک رمضان نیز تا پایان این ماه در سطح استان اجرا می شود.
30 هزار و 538 واحد صنفی شامل 6 هزار و 207 واحد تولیدی، 16 هزار و 33 واحد توزیعی و هشت هزار و 298 واحد خدماتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار