رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: از جمله عبادات خدمت به خلق الله است که عين عبادت است.
کد خبر: ۴۲۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک ،حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" در راستاي رشد و اعتلاي فرهنگي و ديني کارکنان ولايتمدار انتظامي استان و به منظور ارتقای کيفيت و اثربخشي فعاليت هاي عقيدتي سياسي و همچنین تعظيم شعائر ديني و مذهبي، جلسه ای بین نماز ظهر و عصر با موضوع بصيرت افزايي اخلاقي (ديني) و انقلابي گري ويژه کارکنان با حضور رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان، هيئت رئيسه استان، معاونان و روساي پليس هاي تخصصي و جمعی از کارکنان انتظامي استان در نمازخانه ستاد انتظامي برگزار شد.

حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" در این جلسه اظهار کرد: با قرائت دعاي شعبانيه رنگ و بوي نبّوي بگيريم و به پيامبر اکرم (ص) نزديک شويم و از روزها و شب هاي ماه بهترين استفاده را کنیم.

وی افزود: از جمله عبادات خدمت به خلق الله است که عين عبادت است، لذا پشتوانه ما به واسطه پيروي از اهل بيت (ع) و ولايت فقيه، توجه به معنويات است و ارتباط با پيامبر گرامي اسلام حضرت محمّد مصطفي(ص) از طريق ادعيه مي باشد.

این مقام انتظامی در ادامه به شاخصه هاي مديران قوي و انقلابي از منظر فرمانده معزز کل قوا و ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و معنوي کارکنان انتظامي و خانواده آنان در پاي صندوق راي موجب عزتمندي نظام و يأس و نااميدي دشمنان اسلام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار