با همکاری شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان برگزارشد:
اختتامیه بیستمین دوره مسابقات ورزشی دانش اموزان و کارکنان اداره آموزش پرورش استثنایی خراسان رضوی با همکاری شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان برگزارشد
کد خبر: ۴۲۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 21 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،این رقابت ها از آبان ماه سال گذشته با حضور سه هزار و 200 دانش آموز و 200 تن از کارکنان این اداره در استان آغاز شده بود.
مهین توکلی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: شرکت کنندگان در بخش دانش آموزی در 22 رشته توپی و بازی های بومی و محلی ویژه معلولان با یکدیگر رقابت کردند.
وی اظهار کرد: همکاران آموزش و پرورش استثنایی استان نیز در 11 رشته ورزشی از جمله فوتسال، فوتبال، تنیس، بدمینتون و دیگر رشته ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.
توکلی بیان کرد:استان خراسان رضوی با حدود 13 هزار دانش آموز استثنایی رتبه نخست کشور را در شناسایی و پوشش تحصیلی این دانش آموزان دارد.
همچنین در این مراسم آرزو حیدریان رییس شوراي مشاركتهاي زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی موتور محرکه دانش آموزان است، گفت: درخشش و موفقیت دانش آموزان استثنایی در میادین مختلف ورزشی و افتخار آفرینی آنان در مسابقات قهرمانی ، برگ زرینی برای استان است و دانش آموزان با استعداداستثنایی توانایی و لیاقت طی کردن مدارج و موفقیت های بالاتری را دارند.
وی ادامه داد: دانش آموزان دارای نیازهای ویژه با حضور در این میادین نشان می دهند که به توانایی و استعدادهای خود ایمان و اعتقاد دارند و اجرای این برنامه ها  موجب ایجاد انگیزه بیشتر در دانش آموزان و تشویق آنان جهت شرکت در مسابقات ورزش قهرمانی می شود.
وی با اشاره به لزوم کسب و تقویت مهارت های زندگی و اجتماعی دانش آموزان استثنایی ،یادآور شد: اجرای برنامه های ورزشی برای مدارس و حمایت ازآنها یکی  از اهداف و اولویتهای شوراي مشاركتهاي زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی  است و در این راه همکاری های لازم را با آموزش و پرورش استثنایی استان خواهیم داشت .
شایان ذکر است دراین  مراسم پایانی از نفرات برتراین رقابت ها قدردانی ش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار