چند روزی هست که انتخابات ریاست جمهوری و البته شورای شهر به پایان رسیده اما تب و تاب آن همچنان بالاست. آن قدر بالاست که حالا با مشخص شدن روحانی به عنوان رئیس جمهور دوره دوازدهم ، مردم حالا به دنبال برندگان شواری شهرشان هستند.
کد خبر: ۴۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 22 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، این موضوع البته در مشهد تفاوت های بیشتری دارد. البته ما کارمان ورزشی است و کار به سیاست نداریم که چه طور شد مردم ورق را برگردانند و بعد از مدتها افرادی را به شوار فرستادند که حداقل انتظارات آنها را برای خود مردم محقق سازند نه بر اساس جناح بندی های سیاسی! 
ورزشی های مشهد  اما به نظر می آید که از همه خوشحال تر هستند ،نه اینکه بخواهند از جناح خاصی حمایت نکنند نه ، برای اینکه افرادی در شواری جدید شهر مشهد حضور پیدا خواهند کرد که حداقل تفکراتشان را از قبل گفته اند. گفته اند که در کنار همه مسایل شهری ، ورزش حرفه ای شهرشان چقدر برایشان اهمیت دارد. 
گفته اند که تیم های لیگ برتری شهرشان چقدر نیازبه کمک شواری شهر داشتند و آقایان قبلی چه بلایی سر آنها اوردند.
آمده اند تا نشان دهند که در شواری شهر جدید مشهد ،اعضا آن دلشان برای تیم های سیاه جامگان و پدیده مثل همه همشهریانشان می تپد و فوتبال ورزشی است که می تواند نشاط را به شهرشان بیاورد نه اینکه باعث ایجاد فساد شود! 
مردم در شواری شهر، آن قدر  سیاهی در شهر شان دیدند که حتی تماشای گنبد طلای امام رضا (ع) هم برایشان سخت شده بود اما با انتخاب نفراتی جوان تر ، پویا تر و به فکر مردم تر حالا به دنبال پاک کردن سیاهی های گذشته  هستند.
ورزشی ها از امروز به دنبال مطالبه گری هستند برای کمک شهرداری و شورای شهرشان به ورزش ، به ورزشکاران و وعده هایی که به آنها داده شد و برای همان هم این نفرات را انتخاب کردند.
امروز وقت آن است تا  جامعه ما به ویژه نسل جوان  مدام سازوکارهای گفتگو، حق دانستن و در جریان امور بودن را به کار بندند تا در نخواستن‌های عقلانی قانع و برخواستن‌های لازم ترغیب شوند. 
 بايد باور داشت كه جامعه ما و شهر مقدس مشهدظرفیت‌های زیادی در بخش هاي مختلف به ويژه ورزش دارد و می‌توان به این سرمایه‌ها تکیه کرد.
ورزش فقط ساختن سالن ورزشی و وسایل پارکی و چاپ کتاب نیست ، ورزش خود ورزشکاران است که در گذشته به آنها کمتر پرداخته شد و حالا این امید برای ورزشکاران به وجود آمده که لیست امید می تواند در کنار همه مسایل شهری خون تازه ای را از طریق شواری شهر به رگ های خشکیده ورزش وارد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار