بسته ویژه خبری تابناک ایلام
شما مخاطبین عزیز می توانید خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "مطالعه فرمایید.
کد خبر: ۴۲۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 22 May 2017
رسانه های خبری هرکدام به فراخور  توان خبری یاوابستگی سیاسی اشان خبرهای متعددی از گوشه وکناراستان رابرای استفاده مخاطبین خود منتشر می کنند ،بعضی خبرهایی را برجسته می کنند وبه سرعت در سایتها وخبرگزاریهای استان نقل قول می شوند،اما هستند خبرهایی که شاید سایتها وررسانه های خبری براحتی از کنار آن می گذرند واین خبرهابا وجود اهمیت شان درمیان چرخهای گذر زمان وفراوانی اخبار گم می شوند ،
شما مخاطبین عزیز می توانید خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "مطالعه فرمایید.
 
بسته ویژه خبری امروز به اخبار برخی از سایت های مخالف دولت اختصاص دارد ، نکته نظرات این سایتها حول محور انتخابات وپیروزی "حسن " روحانی خواندنی است:
 
سکوت نیروهای انقلاب و رادیکال شدن فضای حاکم
سایت ایلام رصددر یادداشتی به چرایی پیروزی دولت یازدهم در انتخابات پرداخته است ،بکارگیری واژه های غیرمتعارف ،خشم نگارنده از پیروزی رقیب را بیشتر نمایان ساخته است :
یاوقتی فاسدترین و ضعیف ترین دولت بعد از جنگ، به راحتی و در شرایط خواب و کج تحلیلی جبهه انقلابی، به راحتی با دوقطبی سازی فرهنگی، انتخابات را می برد، به طور طبیعی نتیجه ی این فضا، در پیش گرفتن رویه های رادیکال و تند در حوزه سیاست داخلی به سبک دوران اصلاحات است.

دم زدن از رفع حصر، رفع محدودیت خاتمی، فشار به چهره های انقلابی، مذاکره درباره توان موشکی و چه چه همگی طبیعی است.

دو نکته نیز به جریان اصلاح طلبان و روحانی کمک می کند ؛

1_ترس نظام از درگیری داخلی به سبک ۷۸ و ۸۸

2_راحت شدن خیال از دلزدگی و پراکندگی مردم خاکستری و هوادار شان

انتخابات اسفند ماه ۹۴ و شکست مطلق لیست اصولگرايان برای خیلی ها عجیب بود. خیلی ها می گفتند مردم سنتی تهران، خیلی هم جریانی و متعصبانه نگاه نمی کنند و چه بسا علاوه بر اکثریت لیست عارف، به امثال توکلی و حدادعادل و اینگونه چهره های اصولگرای ریش سفید رای داده اند، اما مجریان انتخابات در شمارش آرا تخلفاتی داشته و فقط به سر لیست نگاه کرده و با دیدن نام عارف، ۳۰ رای برای لیست وی حساب کرده اند، اما اصولگرايان به خاطر مصلحت و عدم دامن زدن به بحث تخلف و تقلب، کمترین اعتراضی به این مسئله نکردند، همانگونه که امروز به تخلفات انتخاباتی و مهندسی توزیع تعرفه ها اعتراض جدی نکرده اند.
این ترس نیروهای انقلاب از تشبه به فتنه گران ۸۸ و مشروعیت بخشی به آنان، دست جریان روحانی را برای رادیکال کردن فضا باز گذاشته است.

 تغییرات معیشتی اولویت اول دولت دوازدهم
سایت ایلام بیدار دریادداشتی به اولویت های دولت دوازدهم پرداخته وگفته است:انتخابات 96 نیز با تمام فراز و فرودهایی که داشت نهایتا با پیروزی و سرافرازی ملت ایران به پایان رسید و جهانیان فهمیدند که چه چیزی سایه جنگ را از سر ایران برداشته است و آن چیزی نیست جز حضور مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران که با حضورشان انقلاب را بیمه ویاس و ناامیدی را در دل دشمنان انقلاب می پرورانند.

ملتی که همواره در صحنه های اینچنینی به دشمنان ایران و اسلام نشان می دهند که همیشه در تمام صحنه های سرنوشت ساز برای کشورشان حضور داشته و پایبند به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب هستند.

نتیجه انتخابات هرچه هست باید به رای اکثریت مردم احترام بگذاریم اما در کنار این نباید از کنار منتقدان و مردمانی که با  آرای تقریبا 43 درصدی خود شعار به تغییر دولت را فریاد زدند،گذشت.

درصد آرایی که رقیب رییس دولت به خود اختصاص داد در تاریخ ایران بی سابقه بوده و این نشان از ضعف هایی در عملکرد دولت یازدهم در امور اجرایی داشته که باید درصدد رفع این نواقص خود برآیند و به نظر مردم نیز احترام بگذارند.

رئیس جمهور منتخب بداند جمعیتی حدود 16 میلیون نفر به کاندیدایی که شعارهای انقلاب و توجه به محرومین و مستضعفین و اقتصاد مقاومتی واقعی و مبارزه با فساد را داشت، رای داده اند- البته با احتساب آرای باطله و دو کاندیدای دیگر این عدد به 18 میلیون نفر یعنی 43 درصد شرکت کنندگان در انتخابات و 60 درصد از کل افراد حائز شرایط رای می رسد- این جمعیت همانطور که رئیس جمهور منتخب در اولین نطق خود بعد از برنده شدن در شبکه خبر گفتند ، قطعا منتقد اصولی و در چارچوب قانون برنامه های ایشان خواهند بود و از همه چیز مهم تر تحقق شعارها و آرمان های انقلاب، امام راحل عظیم‌الشان(ره) و امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ، آرمان های شهدا ، توجه به استعدادها و پتانسیل های درونی نظام، تحقق اقتصاد مقاومتی، تعامل با دنیا در چهارچوب سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت ،کمک به مظلومان دنیا ، رفع فقر و محرومیت و توسعه اشتغال و تولید داخلی و ...برای آنها از اهمیت اساسی برخوردار است.باید تمام عزم و جزم خود را در راستای وعده هایی که عموما حامیانشان بر اساس این وعده ها به دولتی ها اعتماد کردند را جامع عمل پوشانده و خدایی ناکرده به مانند دور اول به دنبال سر باز زدن از وعده هایشان نباشند چون این بار مردم با سابقه هایی که از دولتی ها در ذهن دارند مصرانه تر و با چشمان باز منتظر اجرایی شدن وعده های منتخابانشان هستند تا با تصمیم گیر ی های درست و اثبات وفا به عهدشان بتوانند تغیراتی را در وضعیت معیشتی مردم بوجود آورده و بر اقتصاد کشور سرو سامانی ببخشند.

 "رای قُر زنها" شکارچیانی در متن انتخابات
سایت خبری سیمره خبر دریادداشتی راههای جلب ارای مردم در انتخابات را مد نظر قرارداده ونوشته است :برای برنده شدن در انتخابات مجلس کاندیداها از یکسال قبل برنامه ریزی، سرمایه گذاری  و آیتمهای خاصی انجام می دهند که بتوانند رای مردم را به نفع خود جمع آوری کنند

این آیتمها بعضا بصورت تجربی و تاثیرگذار باعث برد یک نفر و باخت نفر دیگری در انتخابات شده است.

یکی ازاین آیتمها  که  بعنوان مهمترین و خطرناکترین روش تغییر مسیر انتخابات از آن یاد می شود حضور عناصر و افرادی به نام  "رای قُر زنها" در اینگونه ماراتنها هستند.

این افراد که از آغاز انتخابات در اطراف شعب چرخ می زنند با ترفندهای خاص بعضا سرنوشت انتخابات را نیز عوض می کنند.

"رای قُر زنها" از چند روز قبل از انتخابات توسط لیدرهای کاندیداها بنابر لهجه، تیپ، قیافه، بومی بودن و چندین آیتم دیگر انتخاب می شوند.

این افراد بسیار موثر از سه تیپ  جوانان و افراد متشخص و خنده رو، دختران و پسران جوان بزک کرده و زنان مسن  با چهره های شکسته که این آخری بعنوان خطرناکترین قرزن شناحته می شوند.

"رای قُر زنها"ا چهرشان کاملا مانند افراد مشکوک است در فواصل دورتر از شعب در شکار طعمه خود هستند و بمحض شناسایی مرحله  اول حمله اجرا می شود.

موج اول حمله: این مرحله با طرح  دوستی رفاقت، فامیلی و خنده است و فرد طعمه نیز اگر در حد بالای روروایسی باشد زود تسلیم این ابر شکارچی شعب قرار می گیرد.

موج دوم حمله: اما اگر طعمه چقر و بد قلق باشد با قسم دادن وعده وعید کارت شارژ و تطمیع می شود که این نیز نیاز به  تبحر خاصی دارد که قبلا این کارها تعلیم داده شده است.

 موج سوم  حمله : طعمه که رای خود را از ماهها قبل اماده کرده و حاضر نیست آن را به هیچوجه تغییر دهد در این مرحله قرزنها از حمله گاز انبری توسط پیرزنها استفاده می کنند، بطوریکه پیرزن با چهره ای معصوم، شکسته لب خشک، قران به دست، بغضی در گلو انها را قسم می دهند که به کاندیدای وی رای دهند که عملا بارها نیز موفق می شوند.

روشهای فراز از قانون "رای قُر زنها": رای قر زنها برای گیر نیوفتادن نیز راههای زیادی از قبیل قیافه حق به جانب، انکار، رای ندادن تا مرحله اخر و بعضا فرار دارند.

روش ناک اوت کردن قر زن حریف: یکی از روشهای مهم  رای قر زنها برای به در کردن قرزنهای حریف جالیتر است، انها به سمت مسئولان امنیتی رفته و قر زن حریف را بعنوان ناجوانمرد و رای دزد معرفی می کنند و او را نیز از مرحله خارج می کنند.

تجربه ثابت کرده رای قرزنها توانسته اند بارها رای مردم رابه نفع کاندید خود تغییر دهند و تمامی حدس و گمانها را از بین ببرند.

این پدیده تا کنون راهکاری نداشته و همچنان این شکارجیان قهار و حرفه ای در همه انتخابتها بصورت دائم حضور دارند.

راههای فراز از دست آنها: بدون توجه به اطراف و سرعت بالا به طرف شعب حرکت کنید، به چشمان هیپنوتیزمی آنها به هیچ وجه نگاه نکنید، گوشی تلفن را الکی روی گوش خود گذاشته و از مهلکه فرار کنید، به نیروهای انتظامی مراجعه کنید.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار