با حضور مدیرعامل خبرگزاری بسیج
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان با حضور مدیرعامل خبرگزاری بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 22 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسن ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به برگزاری آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سیدحسین علوی، کارشناس مسائل سیاسی و مدیرعامل خبرگزاری بسیج در مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مهدی‌شهر، سه‌شنبه، دوم خردادماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

ذوالفقاری گفت: آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مهدی‌شهر با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، طلاب و روحانیان، اصناف، مدیران دستگاه‌های اجرایی، هنرمندان، ورزشکاران، عشایر و قشرهای مختلف در شهرستان مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: گلباران قبور مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در حسینیه شهدای گمنام مسجد امام علی (ع) مهدی‌شهر، آیین شعرخوانی با موضوع گرامیداشت فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مهدی‌شهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهدی‌شهر بر لزوم آشنایی نسل‌های جوان و نوجوان با وقایع، رویدادها و خاطرات دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس با شهامت‌ها و رشادت‌های رزمندگان، جوانان و نوجوانان سلحشور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانستیم شهرهایی که به تصرف دشمنان درآمده بود، را به میهن بازگردانیم.

ذوالفقاری با اشاره به شیوه‌های تبلیغ و تبیین فرهنگ ناب دفاع مقدس تصریح کرد: توجه به استفاده بهینه از فضای مجازی و برنامه‌های فرهنگی و ایجاد بسترهای مناسب برای حضور باشکوه و گسترده مردم در اجرای برنامه‌ها، در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بسیار مؤثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار