رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه، از راهیابی اثر هنرمندان کرمانشاهی به همایش تئاتر مردمی خرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 22 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،محمدرضا درند، از راهیابی اثر هنرمند کرمانشاهی به همایش تئاتر مردمی خرداد خبر داد و افزود:  نمایش «حرفهای گفتنی» به نویسندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی بهاره سعیدی پناه از استان کرمانشاه جزو ۲۰ نمایش معرفی شده این جشنواره قرار گرفت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه تصریح کرد: هیئت انتخاب چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» پس از بررسی و ارزشیابی آثار همه‌ متقاضیان، ۲۰ اثر را حائز شرایط حضور در این رویداد معرفی کرد که از این میان اثر هنرمندان کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

وی گفت: این جشنواره به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود و در راستای تمرکز زدایی و توسعه اجراهای میدانی آثار گروه های استان از ۱۳ تا ۱۶ خرداد در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به اجرا در می‌آید.

درند، از برگزاری اختتامیه این جشنواره طی ۱۷ خرداد ۹۶ با تقدیر از گروه‌های برتر و در محل حوزه هنری تهران خبر داد و ابراز امیدواری کرد، هنرمندان کرمانشاهی نیز در بین منتخبین قرار گیرند.

لازم به ذکر است، چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» (ویژه‌ نمایش‌های خیابانی و محیطی) با هدف ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین پرداختن به قیام ۱۵ خرداد و نقش و جایگاه آن در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) از ۱۳ تا ۱۶ خردادماه به دبیری امیرحسین شفیعی و به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در تهران و ۱۲ استان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار