تهیه‌کننده سریال "پنجری" گفت: تا به حال حدود ۷۰ درصد از سریال فیلمبرداری شده و تا یک ماه و نیم و یا دو ماه دیگر فیلمبرداری «پنجری» به طور کامل به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۴۲۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 22 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از فرهنگ نیوز مهران مهام، تهیه کننده سریال «پنجری» گفت: تا به حال حدود 70 درصد از سریال فیلمبرداری شده و تا یک ماه و نیم و یا دو ماه دیگر فیلمبرداری «پنجری» به طور کامل به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: از همان روز اول فیلمبرداری، تدوین سریال را نیز انجام داده ایم که بعد از پایان فیلمبرداری کار برای پخش با مشکلات کمتری مواجه شود.

تهیه کننده سریال «پنجری» تصریح کرد: تقریبا تمام بازیگران جلوی دوربین رفته اند، همچنین دیگر قرار نیست بازیگر جدیدی در 30 درصد باقی مانده کار به گروه اضافه شود.

مهام درباره لوکیشن  فعلی گروه اظهار داشت: در حال حاضر گروه در زندان قصر مشغول ضبط سکانس های باقی مانده از سریال هستند، از سوی دیگر در حال نگارش قسمت های پایانی فیلمنامه هم هستیم و احتمال اینکه در اطراف شهر تهران سکانس هایی را ضبط کنیم، وجود دارد.

تهیه کننده «پنجری» با بیان اینکه تمام سکانس ها در استان تهران ضبط می شود و قرار نیست از تهران خارج شویم، خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد این سریال در 40 قسمت 40 دقیقه ای و بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می شود؛ چرا که «پنجری» جزو سریال های تابستانی رسانه ملی به شمار می رود.

گفتنی است، یوسف تیموری در نقش حمید، حمید لولایی در نقش عمو پرویز،‌ رضا نیکخواه در نقش حبیب، زهره فکور نقش افسانه، مائده طهماسبی آشفته، مریم سعادت متانت، شهین تسلیمی پوران، شهره سلطانی نپا، بهشاد شریفیان بهشاد،‌ فرزاد حاتمیان سرایدار، نازگل فرنقی دختر بچه، حمید غلامی نگهبان شرکت و ... بازیگران اصلی سریال هستند.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار