نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس گفت: دولت دوازدهم باید با قدرت در مسیر خدمت به محرومان و مبارزه با فساد و تبعیض قدم بردارد.
کد خبر: ۴۲۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 22 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسن حسینی‌شاهرودی به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، با صدور پیامی از حضور پرشور و معنادار ملت بزرگ ایران در این رویداد بزرگ سیاسی قدردانی کرد.

وی در پیام خود آورده است: حضور پرشور و معنادار و مشارکت بالای 82 درصدی شما مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا حماسه‌ای دیگر از حضور را به نمایش گذاشت؛ اگرچه در تقویم عزت و حماسه ‌این دیار خاطرات ماندگار بسیاری وجود دارد که شمه‌ای از این شورانگیزی و دلدادگی را در صفحات اوراق دفاع مقدس به اثبات رساندید.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس افزود: شما مردان، زنان و جوانان با پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج عظمت و شکوهی وصف‌ناشدنی همگام با ملت بزرگ ایران بار دیگر عزم و اراده استوار و خلل‌ناپذیر خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتید.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: این انتخابات پرشکوه صحنه‌ای زیبا از نجابت و شکیبایی همه سلایق و گرایش‌های سیاسی درون نظام اسلامی بود و همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند، برنده اصلی انتخابات، ملت بزرگ ایران‌ هستند که با زمان‌شناسی در لحظه‌های حساس و سرنوشت‌ساز، همواره زمینه‌ساز عزت، امنیت و اقتدار کشور شده‌اند.

وی ادامه داد: بر خود فرض دانسته و از حماسه‌آفرینی با شور و شعور انقلابی شما پای صندوق‌های اخذ رأی و تلاش‌های بی‌وقفه و مساعی صادقانه تمام عوامل برگزارکننده، فرمانداران، بخشداران، دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی، هیأت‌های نظارت و بازرسی این انتخابات کم‌نظیر تقدیر و تشکر می‌کنم و با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب ایران اسلامی، توفیق و دوام خدمت در حفظ سرمایه عظیم اعتماد ملت را از خداوند منان خواستارم؛ رجای واثق دارم با اتکال به خدای متعال در خدمت به محرومان و مبارزه با فساد و تبعیض موفق باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس افزود: همچنین با قدردانی از منتخبان و نامزدهای شوراهای اسلامی شهرستان‌های شاهرود و میامی و حامیان و هواداران آن‌ها که با ایثار و شجاعت وارد عرصه انتخابات شده و با تلاش شبانه‌روزی موجب افزایش مشارکت مردم شدند، مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می‌کنم.

حسینی‌شاهرودی بیان داشت: انتظار است با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و فرصت خدمت فراهم آمده، با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از خرد جمعی، همدلی و اتحاد، در انجام وظایف محوله و تحقق انتظارات به‌حق مردم شاهد افزایش رفاه اجتماعی، آبادی و سرافرازی شهرها و روستاهای خود باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار