رئیس هیأت کوهنوردی سمنان:
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در سمنان از سوی این هیأت با مشکل مالی مواجه است و سمنان قادر به میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی نیست.
کد خبر: ۴۲۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 22 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌رضا کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  درباره وضع رشته کوهنوردی در سمنان اظهار کرد: مشکلاتی پیرامون حوزه کوهنوردی در استان وجود دارد و با کمبود فضای تمرینی برای کوهنوردان در استان مواجه هستیم و در بحث امکانات هم مشکلاتی بر سر راه ما وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه سمنان قادر به میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی در این رشته نیست، اضافه کرد: تنها می‌توانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم؛ البته این هم باز مشروط به تکمیل امکانات و زیرساخت‌های لازم است.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنانبا اشاره به کسب مقام سومی کوهنوردان نوجوان سمنانی در مسابقات قهرمانی کشور تصریح کرد: این افتخار از موفقیت‌های کوهنوردی سمنان در سال ۹۶ به شمار می‌رود و ادامه خواهد داشت.

کریم در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هیأت کوهنوردی سمنان در سال ۹۶ اضافه کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های ما، صعود به قلل مرتفع است که در دستور کار داریم و نگاه ویژه به کوهنوردی پایه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه خردادماه همایش کوهنوردی منتخبان پیشکسوتان کشور را در پیش داریم، تصریح کرد: این همایش سوم تا پنجم خردادماه به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان با تأکید بر اینکه با مشکل مالی برای برگزاری مسابقات مواجه هستیم، اضافه کرد: با رفع این مشکلات، برگزاری مسابقات مختلف را نیز در دستور کار داریم و نگاهی هم به میزبانی مسابقات در سطح کشوری در آینده با فراهم شدن زیرساخت‌ها خواهیم داشت.

کریم با اشاره به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در جهت رفع مشکلات باشگاه‌های کوهنوردی گام‌های خوبی برداشته است، اظهار کرد: دیواره سنگ‌نوردی که در مجموعه تختی قرار دارد، در هر مسابقه نوسازی و به‌روز می‌شود و هم‌اکنون نوسازی دیواره‌ها در استان را انجام می‌دهیم.

برچسب ها: کوهنوردی ، مسابقات ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار