رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از غبارروبی بیش از ۷۵۰ مسجد استان یزد جهت آمادگی پذیرایی از روزه داران ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 22 May 2017
به گزارش تابناک یزد، حجت‌الاسلام خلیل سلطانیريا، صبح امروز با بیان اینکه در دهه آخر ماه شعبان المعظم غبارروبی مساجد استان یزد انجام خواهد گرفت، گفت: باتوجه به اینکه مساجد باید برای ماه مبارک رمضان برای میهمان خداوند آماده و تمیز باشد لذا با هماهنگی با روحانیون مدارس در طی 10 روز مساجد شهرستان یزد با همکاری نمازگزاران برادر و خواهر غبار روبی و تعویض مهرها انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد خاطرنشان کرد: برای الگو سازی و تبلیغات، دو مسجد نیز با هماهنگی هیئت امنا و صدا و سیمای مرکز استان غبار روبی خواهد شد.

وی، با اشاره به حضور پر رنگ نوجوانان و جوانان در مساجد همزمان با ماه مبارک رمضان، از عموم نماز گزاران خواست با روی گشاده از آنان میزبانی کنند و قلب آنها را به مسجد مایل کنند تا در طول سال نیز در نماز جماعت شرکت نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد همچنین بر انجام اقدامات مناسب و برنامه‌های فرهنگی در مساجد برای جذب بیشتر جوانان نسبت به مساجد تاکید کرد و موقعیت پیش آمده را فرصتی برای افزایش جاذبه های مساجد و جذب جوانان دانست.

حجت‌الاسلام سلطانی در پایان تصریح کرد: در در دهه آخر ماه شعبان المعظم 760 مسجد شهرستان غباروبی می‌شود و برای میزبانی ماه خدا آماه خواهند شد.

حوزه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار