مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد گفت: طرح « ربیع القرآن» به میزبانی مساجد استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 22 May 2017

به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح « ربیع القرآن» گفت: طرح « ربیع القرآن» به منظور ورود به ماه مبارک رمضان به میزبانی مساجد استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: این طرح با با برگزاری محفل انس با قرآنی، تجلیل از روزه اولی ها، سخنرانی با موضوع « قرآن و ماه مبارک رمضان» و برنامه های قرآنی برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: این برنامه با حضور علاقمندان قرآنی و مردم دارالعباده یزد برگزار می شود.

 

رستگاری هدف از برگزاری این برنامه را احیا سنت توجه ویژه به قرآن و قرآن­ شناسی در ماه مبارک رمضان، ترغیب متولیان مسجدی به فراهم کردن  زمینه اجرای برنامه­ های قرآنی در طول ماه مبارک رمضان، ایجاد پیوند قرآنی بین مسجد، مردم، متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی، قرآنی و اجرایی استان، ضرورت توجه به انس هر چه بیشتر عموم مردم با قرآن کریم و ارتقا معارف قرآنی، ارائه الگوی برنامه قرآنی برای مساجد، ترویج فرهنگ فعالیت های قرآنی دانست.

 

وی ادامه داد: همچنین این برنامه به همت کانون های مساجد استان در مساجد برگزار می شود و از برنامه های ماه مبارک رمضان استقبال می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار