با برگزاری نشست مجمع انتخابات هیات والیبال استان ایلام امین حمیدپور با کسب اکثریت آرا برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
کد خبر: ۴۲۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 22 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ این نشست روز دوشنبه با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال، مشاور ارشد فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام و روسای هیات های شهرستان ها و برخی چهره های ورزشی در فرهنگسرای جوان ایلام برگزار شد.

6نفر به عنوان داوطلب ریاست هیات والیبال استان ثبت نام کرده بودند که چهار نفر آنها قبل از انتخابات انصراف خود را اعلام کردند و در پایان امین حمیدپور با کسب 10 رای از 17 رای اعضای مجمع بعنوان رئیس هیات والیبال استان انتخاب شد.
 
نایب رئیس فدارسیون والیبال در جریان برگزاری مجمع انتخابات این هیات با ذکر موقعیت برجسته والیبال جمهوری اسلامی ایران در دنیا بر لزوم تلاش برای حفظ و ارتقا این جایگاه تاکید کرد.
 
احمد ضیایی افزود: اگر چند سال به عقب برگردیم ورزش ایران چنین جایگاهی نداشت و بالاترین رده ایران ششم آسیا بود اما امروز جایگاه ایران ارتقا یافته و جز هفت تیم برتر جهان است.
 
وی یادآور شد: این موفقیت با تلاش و همدلی همه اعضاء، مسئولان و ورزشکاران بدون هیچ چشم داشتی بدست آمده است و به لطف خداوند این موفقیت تداوم خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه هیات های ورزشی بدون هیچ چشم داشتی در راستای توسعه ورزش پا به عرصه خدمت می گذارند، گفت: هیات های ورزشی با وجود ظرفیت های مطلوب، پایه خوبی برای توسعه و رشد این ورزش هستند که در صورت برنامه ریزی، افق روشنی برای این رشته ها پیش بینی می کنیم.
 
ضیایی با بیان اینکه برنامه استعدادیابی در این رشته باعث ارتقای سطح مربیان و بازیکنان است، ادامه داد: برنامه استعدادیابی در رشته های ورزشی ما را در شناسایی ظرفیت ها و ارتقای دانش مربیان و بازیکنان کمک می کند.
 
وی تاکید کرد: در زمینه تامین منابع مالی نیز باید خود هیات ها بصورت خود گردان با یک برنامه ریزی مدون در جذب حامی مالی تلاش کنند و از طریق ارتباط گرفتن با استان های موفق در زمینه ورزشی و با استفاده از دانش و اطلاعات آنها جهت توسعه و پیشبرد این ورزش پرطرفدار گام بردارند.
 
نایب رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان سرمایه های کشور هستند و برای نشاط و افزایش انگیزه آنها باید دست در دست هم دهیم و با همدلی بتوانیم آنها را به جایگاه شایسته شان برسانیم.
 
ضیایی خاطرنشان کرد: روسای هیات ها باید در جهت رفع موانع، جذب سرمایه گذار و برگزاری مسابقات در این رشته قدم محکمی بردارد و فدراسیون نیز در این زمینه حمایت لازم را از آنها بعمل می آورد.
 
وی ضمن تقدیر از رئیس قبلی هیات والیبال ایلام گفت: فدراسیون والیبال آمادگی کامل برای توسعه و پررنگ تر کردن این رشته ورزشی را در استان ایلام داریم و با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجود در این استان و تعامل بین دستگاه ها بخصوص آموزش و پرورش می توانیم از امکانات دیگر دستگاه ها نیز برای توسعه ورزش قهرمانی استفاده کنیم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست گفت: یکی از راه های موفقیت این هیات برنامه ریزی مناسب، استفاده از تجارب پیشکسوتان و کارشناسان، تمرکز بر روی اهداف اصلی این رشته، تشکیل کمیته های فعال و رفع مشکل علاقه مندان برای شرکت و معرفی این رشته است.
 
بهروز حیدرزاده اظهار کرد: رئیس هیات جدید باید از تجارب گذشته استفاده کند چرا که زمانی موفقیت حاصل می شود که از افراد توانمند و پیشکسوتان بهره برد هر چند برای شروع همیشه چالش های طبیعی وجود دارد.
 
وی افزود: رئیس هیات باید اعضای خود را در زمان مقرر معرفی و موانع و مشکلات در زمینه این ورزش را با تشکیل جلسه های مستمر آسیب شناسی و آنها را رفع کنند و این اداره نیز در حد توان از آنها حمایت می کند.
 
وی یادآور شد: برای توسعه این رشته در فراهم کردن شرایط برای برگزاری مسابقات، گرفتن میزبانی و رفع موانع در حد توان آماده همکاری هستیم که البته هیات ها نیز باید پیگیری لازم را داشته باشند.
 
حیدرزاده اظهار کرد: باید در توسعه این ورزش تلاش کنیم زیرا این استان در این رشته ورزشی استعدادهای خوبی دارد که با سیاست هایی که رئیس جدید و همکارانشان در پیش می گیرند می تواند در جایگاه بهتری قرار گیرد و با فعال کردن هیات شهرستان ها این ورزش توسعه پیدا کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار