تربیت قرآنی؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم، تربیت قرآنی جوانان است.
کد خبر: ۴۲۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 22 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی پرتوی از برگزاری یک دوره پنچ روزه آموزشیاری قرآن کریم ویژه پرسنل نیروی انتظامی در شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: طی تفاهم نامه‌ای که بین نیروی انتظامی استان و اداره امور قرآنی منعقد شده است، این دوره آموزشیاری از دوشنبه یک خرداد تا جمعه پنج خرداد در محل دارالقرآن نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی مهم‌ترین هدف برگزاری دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم، تربیت قرآنی جوانان دانست و افزود: دوره آموزشیاری قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآنی استان برگزار می‌شود.

پرتوی گفت: محتوای آموزشی  در نظر گرفته شده برای این دوره در بخش روش تدریس توسط استاد میرزاپور و فنون قرائت آموزش رو خوانی و روان خوانی توسط استاد سلطانی ارائه می‌شود وهمچنین درس احکام به صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده است.

  وی با اشاره به اینکه در این طرح آموزشياران فنون آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کريم را فرا می‌گیرند، افزود: داوطلبان با طي کردن دوره مربيگري و دريافت مدرک معتبر به عنوان مربي قرآن معرفي مي‌شوند .

پرتوي با اشاره به اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن، ادامه داد: توسعه برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربيان تأثيرگذار و توانمند در امر تدريس است تا با دلسوزي ،علاقمندي و تخصص لازم، قرآن را تعليم دهند .

رئیس اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در اولين دوره آموزشياري قرآن کريم  ویژه پرسنل نیروی انتظامی تواناي‌هايي از قبيل دانش و توانمندي‌هاي عملي در تدريس روخواني و روان‌خواني، شايستگي‌هاي اخلاقي و رفتاري، مهارت‌هاي تدريس، مديريت کلاس‌هاي فردي و گروهي و توانايي در به کارگيري تکنولوژي‌هاي نوين آموزشي در تدريس قرآن را دارا هستند .

وی ادامه داد: گواهی آموزشی پایان دوره برای آن دسته از شرکت کنندگان در این دوره که حد نصاب لازم را کسب کنند از طرف اداره امور قرآنی استان صادر می شود.

به گفته وی، این دوره به صورت شبانه روزی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از تمام شهرستان های استان در این دوره حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار