معاون اداره کل آموزش و پرورش سمنان خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از رشد 59 درصدی کسب رتبه‌های استانی به همت آموزش و پرورش سمنان در رقابت‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 22 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، قاسم شریفی در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان شرکت‌کننده در همایش تجلیل از برترین‌های استانی مسابقات فرهنگی و هنری، قرآن، عترت و نماز، شورای دانش‌آموزی و پرسش مهر 17 که در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، با اشاره به‌ جایگاه نخست شهرستان سمنان بین سایر شهرستان‌ها و مناطق در کسب رتبه‌های برتر، این تلاش‌ها را ستود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان و همکاران او در معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان سمنان و با تلاش‌های مدیران، مربیان و معاونان پرورشی مدارس، رشد 59 درصدی کسب رتبه‌های استانی را در شهرستان سمنان شاهد هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود:480 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان سمنان در این مراسم تجلیل شدند.

شریفی گفت: امسال برای اولین بار در سال‌های گذشته، رتبه‌های برتر استان سمنان پیش از پایان سال تحصیلی مورد تجلیل واقع می‌شوند که موجب دلگرمی و تشویق و ایجاد انگیزه دانش‌آموزان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار