عضو هیات رئیسه مجلس:
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم سمنان تامین آب آشامیدنی است که باید دولت دوازدهم در کمترین زمان ممکن، بحث انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان را تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۴۲۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 22 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، با تاکید بر اینکه اولویت کاری دولت دوازدهم کاهش نرخ بیکاری، فقرزادیی، افزایش رونق کسب و کار و رفاه اجتماعی باشد، ادامه داد: مردم ایران اسلامی با اقتدار و درایت روز 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای حاضر شدند وباید دولت با اقدامات ارزشمند اقتصادی جواب مثبتی به مشارکت حداکثری آحاد جامعه بدهد.

وی اظهارداشت: درمناظره ها تعدادی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بحث نرخ بیکاری در کشور و فقر در دهک های پایین جامعه نقدهایی داشتند که باید دولت دوازدهم در اولین زمان ممکن، با توجه به این دیدگاه ها برای رفع مشکلات از این دست اقدام کند.

کاتب تصریح کرد: مشکلات کشور بدون تردید با وحدت وهمدلی مردم ومسوولان برطرف می شود و آحاد جامعه در 29 اردیبهشت با اقتدار نشان دادند که به دنبال صلح‌طلبی و اعتدال‌گرایی هستند.

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمندی در رابطه با اعطای تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال در سال 95 انجام شد وباید این مسیر صحیح برای افزایش اشتغال در ایران اسلامی ادامه یابد.

کاتب گفت: دولت تدبیر و امید اقدامات مطلوبی برای افزایش رفاه اجتماعی در کشور انجام داده است و رای بیش از 23 میلیونی به دکتر روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت نشان دهنده قدرشناسی آحاد جامعه نسبت به این اقدامات است.

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با برنامه ریزی های منسجم و همدلی بین دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات کشور قدم برداشت و به یاری خدواند دولت دوازدهم بخش قابل توجهی از مشکلات کنونی کشور را برطرف می کند.

تعداد واجدین شرایط رای استان سمنان 508 هزار و 115 نفر بود که 80.3 درصد از این تعداد در انتخابات 29 اردیبهشت 96 شرکت کردند، در این انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای مردم به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم برگزیده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار