رئیس جمهور آمریکا در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود در دیدار با رئیس رژیم اسرائیل با تکرار اتهامات خود علیه ایران خواستار توقف حمایت ایران از آنچه وی گروه های تروریستی خواند شد.
کد خبر: ۴۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 22 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، دونالد ترامپ در نشستی خبری با «رووین ریولین» رئیس رژیم اسرائیل مدعی شد: ما با تهدیداتی مانند داعش و از سوی کشورهایی مانند ایران روبرو هستیم.

وی در ادامه اظهارت ضد ایرانی و تکرار اتهامات بی اساس گفت: نباید به ایران اجازه دست یابی به سلاح هسته ای را داد. ایران باید حمایت و آموزش تروریستها و شبه نظامیان را متوقف کند.

ترامپ که سرمست از قراردهای کلان با آل سعود است، ملک سلمان را صلح دوست معرفی کرد و از مذاکراتی که عربستان داشته است ابراز خرسندی کرد.

رژیم صهیونیستی و آمریکا گروه های مقاومت مثل حزب الله لبنان را که سالهاست درگیر نبرد با گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و غرب هستند و مانع تحقق برنامه های شوم آنها برای منطقه هستتند را گروه های تروریستی معرفی می کنند.

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی هم در این کنفرانس خبری ابتدا از روابط مستحکم این رژیم و آمریکا سخن گفت و سپس از آمادگی این رژیم برای مقابله با تروریسم حرف زد.

ریولین در ادامه اظهاراتش صحبت را به سوریه کشاند و مدعی شد که ایران باید از مرزهای اسرائیل و از سوریه خارج شود.

منبع: مهر
برچسب ها: دونالد ترامپ ، داعش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار