ماموران انتظامی فارس در 24 ساعت گذشته 76 کیلو و 694 گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۴۲۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 23 May 2017
تابناک فارس به نقل  از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس: فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس – لارستان، به یک دستگاه خودرو پراید شک و آن را متوقف و در بازرسی از آن 59 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: در ارتباط با این مواد افیونی، چهار نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند.
در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب آمده است: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر با کنترل خودرهای عبوری در جاده بندرعباس - داراب، در بازرسی از یک دستگاه خودرو پیکان 13کیلو و 960 گرم حشیش کشف کردند.
سرهنگ فرج رستمی ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 405 شک و آن را متوقف کردند.
او گفت: در بازرسی از خودرو یاد شده 585 گرم شیشه که در داخل هواکش این وسیله نقلیه جاسازی شده بود کشف شد و 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.
همچنین در گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی فارس از قول فرمانده انتظامی شهرستان فسا آمده است:
در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ماموران انتظامی این شهرستان 45 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنان سه کیلو و 149گرم انواع مواد مخدر و 773 عدد انواع قرص غیر مجاز کشف کردند.
سرهنگ علی شیبانیان افزود: همچنین در قالب اجرای این طرح ماموران، 15 نفر سارق درون خودرو را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار