همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح ضیافت با ارائه تخفیفات ویژه در 29 فروشگاه «شهرما» خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی احمد محبی، مدیرعامل سازمان با اشاره به اینکه رسالت فروشگاه‌های «شهرما» تقویت اقتصاد داخلی، حذف حلقه‌های واسطه‌گری و حمایت از تولیدات ایرانی است، بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محصولات و کالاهای مورد نیاز این ماه با تخفیف ویژه در 29 فروشگاه «شهرما» در قالب طرح ضیافت ارائه می‌شود.
وی در ادامه افزود: 23 کالا از جمله کشک، چای معمولی و کیسه‌ای، پنیر تولید داخل استان، محصولات نان قدس رضوی، بلغور گندم و جو، جو پرک و نشاسته، انواع حبوبات، نبات بسته‌بندی و سویا بسته‌بندی با 20 درصد تخفیف در این طرح عرضه می‌شود.
محبی ادامه داد: انواع ماکارونی، رشته آش و فرنگی، انواع نوشیدنی، گلاب، محصولات پروتئینی انجمادی، تن ماهی و آبلیمو با 30 درصد و شربت آماده و قند و آبنبات با 15 درصد تخفیف در دسترس شهروندان قرار دارد.
مدیر عامل سازمان تصریح کرد: در طرح ضیافت شهروندان می‌توانند رب گوجه فرنگی را با 35 درصد، روغن با 10 درصد، پودر کیک و ژله با 25 درصد، آب معدنی با 40 درصد و خرما، برنج با برند «شهرما» و همچنین تخم مرغ را نیز با قیمت مصوب ابلاغی این سازمان تهیه کنند.
محبی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح ضیافت در راستای تامین مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب در ماه مبارک رمضان از 5 خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان در تمام فروشگاه‌های «شهرما» اجرا می شود، همچنین در ماه مبارک رمضان ساعت کار فروشگاه های شهرداری به صورت یکسره از ساعت 9 الی 23 خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار