مشاور شهردار در امور جوانان در مراسم معارفه مشاور جوان سازمان تاکسی‌رانی مطرح کرد:
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: تاکسی‌رانان به عنوان مبلغ، نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارند.
کد خبر: ۴۲۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،هادی قاسم‌پور در مراسم معارفه مشاور جوان سازمان تاکسی‌رانی اظهار کرد: تاکسی را می‌توان یک رسانه دیداری و شنیداری دانست که نقش مهمی در تبیین فرهنگ شهروندی دارد.
وی بیان کرد: افرادی که وارد شهر مشهد می‌شوند، از تاکسی برای رفت و آمد آسان در شهر استفاده می‌کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را از تاکسی‌رانان دریافت می نمایند. به همین سبب تاکسی‌رانان در معرفی و توضیح مفاهیم و مبانی شهری نقش مهمی ایفا می‌کنند.
این مقام مسوول در زمینه اهمیت آموزش برای تاکسی‌رانان تاکید کرد: ارایه آموزش‌های لازم به تاکسی‌رانان می‌تواند منجر به ارتقای فرهنگ شهروندی شود و جلوه مناسبی از وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهر به زائران و مجاوران نشان دهد.
مشاور شهردار در امور جوانان ادامه داد: یکی از ایده‌هایی که در گروه مشاوران جوان دنبال می‌شود، ارتقای فرهنگ شهری به وسیله آموزش تاکسیرانان است. این ظرفیت و پتانسیل در تاکسی‌رانان مشهدی به وضوح دیده می‌شود.
قاسم‌پور افزود: تاکسی‌رانان تحلیل خوبی از فضای اجتماعی شهر مشهد دارند، به همین سبب می‌توانند در انتقال آداب و رسوم و فرهنگ مشهد موثر واقع شوند.
وی بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی جوان و تازه نفس در سازمان تاکسی‌رانی مشهد را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان و تازه نفس در سازمان تاکسی‌رانی می‌تواند افق‌های تازه‌ای را برای ارایه خدمات آموزشی بگشاید. آموزش‌های پیامکی و مجازی نیز می‌تواند در کنار آموزش‌های حضوری مورد توجه قرار بگیرد.
در ادامه این نشست سیدمهدی علوی‌مقدم، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: مدیریت شهری مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی، وظایف خاص و ویژه‌تری را بر عهده دارد که سازمان تاکسی‌رانی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی وجود نیروی جوان و با انگیزه در ساختار این سازمان را عاملی برای تحولات مثبت دانست و تاکید کرد: وجود نیروی جوان و با انگیزه در سازمان تاکسی‌رانی می‌تواند دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته باشد.
وی با اشاره به رسالت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد بیان کرد: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد می‌تواند شرایط را برای به کارگیری نیروهای جوان و خلاق در مدیریت شهری بهینه نماید.
این مقام مسوول افزود: قدمت سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد به 20 سال می‌رسد. به همین سبب نیاز به ایجاد تحولات و برنامه‌ریزی‌های متعددی دارد که بخشی از این کار را باید بر دوش جوانان گذاشت.
مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد بیان کرد: با تغییراتی که در سرویس‌های ارزش افزوده تاکسی‌ها رخ داده، این جوانان هستند که می‌توانند سازمان را برای پذیرش این تغییرات آماده کنند.
گفتنی است: در پایان مراسم از زحمات علی خوشاب مشاور جوان سابق سازمان تاکسی‌رانی با اهدای لوح تقدیر و تابلوی نفیس تکریم شد و سهیل برومندی براتی نیز با اهدای حکم به عنوان مشاور جوان این سازمان معرفی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار