بیژن نوباوه:
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حادثه تروریستی شهر منچستر انگلیس گفت:تروریسم بدون حمایت غرب و رژیم آل سعود نمی تواند ادامه حیات دهد.
کد خبر: ۴۲۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، بیژن نوباوه وطن در گفتگو باجام جم آنلاینضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در هر نقطه از جهان اظهار داشت:همانگونه که در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان اشاره شده است تروریسم هرجا باشد از میرجاوه تا منچستر محکوم است و باید برای خشکاندن ریشه آن به حمایت های مالی و نظامی از تروریستها پایان داده شود.

وی افزود:تروریسم بدون تغذیه مالی و سیاسی از جانب غربیها بویژه آمریکا و انگلیس و رژیم وهابی آل سعود قادر به ادامه حیات خود نیست کشورهای غربی که هدف اقدامات تروریستی قرار می گیرند قبل از هر چیز باید در عملکرد خودشان تجدید نظر کنند.

نماینده مردم تهران در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:واقعیت این است وقتی آمریکا همسو با داعش و النصره به کاروان ارتش سوریه حمله و مواضع نظامیان سوری را بمباران می کند تروریستها تقویت شده و اقدامات خود را گسترش می دهند.

وی افزود: تروریسم زائیده غرب است و گروههایی مانند طالبان،داعش،القاعده با حمایت شکل گرفته و اکنون با نفوذ به داخل کشورهای اروپایی دست به انفجار و آدم کشی می زنند.

نوباوه تاکید کرد: تا زمانی که گروههای تروریستی مورد حمایت غرب و آل سعود باشند امیدی به ریشه کنی آن وجود ندارد و قطعا آتش آن دامن حامیانش را خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار