معاون فرهنگی وزیر ارشاد با حضور در نشست هم‌اندیشی مدیران بنیاد شعر و ادبیات داستانی، از چشم‌انداز برنامه‌های سال 96 این بنیاد اطلاع یافت.
کد خبر: ۴۲۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز چهارشنبه دوم خرداد با حضور در این بنیاد، در نشست هم‌اندیشی مدیران و معاونان آن شرکت کرد و در جریان جزییات برنامه‌های سال 96 حوزه‌های گوناگون بنیاد شعر و ادبیات داستانی قرار گرفت.
⁣در این نشست که علاوه بر مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی، جواد محقق (معاون شعر)، ابراهیم زاهدی مطلق (معاون داستان)، میثم امیری (مدیر طرح و برنامه)، غلامرضا طریقی (سردبیر پایگاه نقد شعر)، احسان رضایی (دبیر نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی)، مسعود دیانی (سردبیر نشریه الفیا) و حمید محمدی محمدی (مدیر روابط عمومی) حضور داشتند، مسئولان هر یک از حوزه‌ها، علاوه بر گزارش فعالیت‌های گذشته، برنامه‌های سال 96 خود را به اطلاع صالحی رساندند.
صالحی پس از آگاهی از طرح‌ها و برنامه‌های بنیاد در بخش‌های گوناگون با اظهار خرسندی از عضویت حدود یک هزار شاعر جوان در پایگاه نقد شعر طی یک ماه گذشته، هدف‌گذاری این پایگاه را دقیق و کارآمد دانست.
معاون فرهنگی وزیر ارشاد ادامه داد: ورود بنیاد شعر و ادبیات داستانی به مقوله نقد شعر و داستان، ورودی موفق است و این کار خواهد توانست نسل آینده را به خوبی راهنمایی کند.
⁣قزلی نیز در خصوص فعالیت‌های بنیاد در حوزه نقد ادبی از پیش‌بینی برای طراحی اپلیکیشن نقد شعر و داستان خبر داد.
صالحی همچنین پس از آن‌که توضیحات امیری و رضایی در خصوص جشنواره انجمن‌های ادبی و طرح «ارگ انجمن‌های ادبی» را شنید بر تحقیق و شناسایی همه انجمن‌های ادبی در کشور و احصاء وضعیت آن‌ها برای پشتیبانی از فعالیت‌ها و طرح‌ها و برنامه‌های این انجمن‌ها تأکید کرد.
این نشست در حالی برگزار شد که بنیاد شعر و ادبیات داستانی، خود را برای برنامه پیاده تا دریا و همسفری نویسندگان و مخاطبان آماده می‌کند. این سفر با عنوان «شمس و مولانا» بامداد فردا از شمال شهر تهران آغاز می‌شود و چهار روز به طول می‌انجامد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار