امام جمعه قصرشیرین، توان دفاعی کشورمان را عامل اصلی اقتدار نظام اسلامی و همچنین ملت ایران در دنیا ذکر کرد.
کد خبر: ۴۲۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 24 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب برگزار شد، اقزود: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن باعث شد تا ابرقدرت های دنیا به ذلت و خواری برسند.

وی اظهارداشت: امروز به برکت سربازان ولایت فقیه ، شاهد استقامت ملت مسلمان در سوریه و عراق هستیم و امت اسلامی با حفظ اتحاد در مقابل نقشه های آمریکا ، داعش و دشمنان اسلام و قرآن مقاومت و ایستادگی می کنند.

امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: اقتدار نظام اسلامی و الگو برداری تمام آزادیخواهان جهان از آن به واسطه وجود با برکت ولایت فقیه و رهبری و وفاداری ملتی استوار است که با عزت و افتخار در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

حجت الاسلام ملکی از جایگاه ولایت فقیه همچون خورشیدی تابناک در عالم بشریت نام برد و گفت: این جایگاه امروز نظام مقدس ما را با سربازی ملت حفظ کرده و افتخار ما اینست که امروز پرچم ما، پرچم امام زمان (عج) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی بیان کرد: حماسه دفاع مقدس به عنوان نگین درخشانی از ایثار بود که در سایه رهبری های امام (ره) و وحدت کلمه بین مردم توانستتیم بر دشمنان غلبه و عزت و پایداری را برای نظام به ارمغان آوریم.

سرهنگ معصومعلی محمدی از فتح خرمشهر به عنوان نماد پایداری و مقاومت جانانه رزمندگان اسلام در دفاع از کیان اسلامی نام برد و گفت: حماسه آفرینی های ملت ما در تاریخ ثبت شده است تا درس ها ، راهبردها و دستاوردهای ارزشمند عملیات غرور آفرین بیت المقدس برای همیشه ماندگار و به نسل های آینده منتقل شود. 

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس، 750 شهید ، 2 هزار و 275 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار