با اهدای خودرو وانت به "میرزا آقاسی"
ایران خودرو در راستای سیاست های دولت دوازدهم برای حمایت از حامیانش، یک دستگاه خودرو تندر به میرزاآقاسی اردبیلی هدیه داد!
کد خبر: ۴۲۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 24 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، «میرزاآقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است كه پيش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهاي اقتصادي و فشارهاي زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختي امرار معاش كند.

او با وجود همه اين سختي ها، در روزهاي منتهي به انتخابات رياست جمهوري در صحنه حضور پيدا كرد و مانند بسياري از هموطنان، با حضور در پاي صندوق هاي راي، حماسه 29ارديبهشت را خلق كرد.

اهداي يك دستگاه وانت تندر ايران خودرو به «ميرزا آقا» (+عکس)
عكسي كه از ميرزا آقا در يكي از برنامه هاي انتخاباتي گرفته شده بود،‌ مورد توجه كاربران شبكه هاي اجتماعي قرار گرفت و به نوعي به نماد طبقه زحمتكش جامعه تبديل شد. 
 
وی در گفتگویی کوتاه گفت: وقتی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد.

اهداي يك دستگاه وانت تندر ايران خودرو به «ميرزا آقا» (+عکس)
میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند و می گوید که برای دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است.

ايران خودرو به پاس اين روحيه و مشي ايثارگرانه و در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود، از ميرزاآقا براي حضور در اين شركت دعوت و يك دستگاه خودرو وانت تندر به او اهدا كرد.

قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو در اين خصوص گفت: حضور چند ده ميليوني مردم شريف ايران در انتخابات اخير، برگ ديگري از حماسه آفريني هاي اين ملت بزرگ در تاريخ انقلاب اسلامي بود كه به مستحكم‌تر شدن پايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي منجر شد.

محسن ناقدي برادران اظهار كرد: اقشار مختلف مردم در اين حماسه آفريني مشاركت داشتند و آقاي پيرد موسي نيز نماد و نماينده قشر زحمتكش و تلاشگر جامعه بود كه فعالان صنعت خودرو و قطعه سازي كشور بر خود واجب دانستند تا از وي تقدير كنند.

وي افزود: هزينه اين خودرو توسط يكي از شركت هاي قطعه سازي بخش خصوصي تامين شده است.

«میرزاآقا پیر دوموسی» نيز گفت: از دولت آقاي روحاني و كارگران خودروسازي و قطعه سازي تشكر مي كنم و اميدوارم زندگي آنها و همه مردم ايران نيز با خير و بركت همراه باشد.

او گفت: اولين كاري كه با اين وانت مي كنم اين است كه با خانواده ام به مشهد مقدس و زيارت امام رضا (ع) سفر خواهم كرد.
 
ناگفته پیداست در صورتی که دولت در سیاست های اقتصادی خود عادلانه رفتار کند نه تنها نیازی به اهدای یک دستگاه خودرو وانت به میوه فروش به بهانه ثبت یک تصویر در میتینگ انتخاباتی نیست بلکه در آن صورت کرامت همه انسانها حفظ می شود و نیازی به این قبیل اقدامات نخواهد بود؛ چه آن که ممکن است امروز فرزندان و خانواده میرزاآقاسی حاضر به این نباشند که پدرشان به دلیل ضعف بنیه مالی این گونه مشمول پاداش دولت قرار بگیرد!
 
به گزارش تابناک اردبیل، این اقدام شرکت ایران خودرو که با انتقاداتی همراه شده در حالی صورت می گیرد که دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور همواره بخش مهمی از منتقدین خود را به رفتارهای پوپولیستی متهم می کند.
 
منتقدین با پیش کشیدن اوضاع بحرانی کارخانه ها، مراکز تولیدی و بیکار شدن جامعه کارگران که در سایه سیاست های اقتصادی دولت یازدهم به این شرایط دچار شده اند، اقدام هماهنگ ایران خودرو را در اهدای خودرو وانت به یکی از حامیان خود مصداقی از حرکت های پوپولیستی قلمداد کرده و آن را تقبیح می کنند.
 
مخالفان حرکت های پوپولیستی دولت روحانی معتقدند که اگر دولت با چنین ترفندهای تبلیغاتی به دنبال فریب افکار عمومی نیست، در عمل اقداماتی موثر را درباره آنچه که در خصوص میرزاآقاسی اردبیلی انجام داد در باره دیگر اقشار زحمتکش جامعه و به طور غیرمستقیم عملیاتی کند.  
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
اگر واقعا آقای میرزاقا در آن برنامه گریه اش گرفته بوده ، کاش به تعطیل بودن راه آهن بعنوان زیربنایی ترین پروژه شهرش میگریست که چهار سال تمام است رسما تعطیل میباشد و بجای آن راه آهن استان همسایه ، شبانه روزی اجرا میشود. کاش به حال بیماران رنجور و دردمندی میگریست که بدلیل ناتوانی دولت در تکمیل بیمارستان تروما ، با تحمل رنج مضاعف به سایر استانها اعزام میشوند. میرزاقای محترم کاش به بیکاری جوانان تحصیل کرده ای گریه میکرد که صدهاتن از آنها دل خوش کرده بودند دولت در چهارسال گذشته آن راتکمیل کنند و در آنجا مشغول بکار شوندو...
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
با سلام تابناک عزیزاین حرکتی که مستمر قشر خواصی را هدف خود قرار دهد برای فریسب مردم(اکثریت جامعه)را بعنوان حرکت پوپولیستی تعریف می شودمثلا تسحیلات کم بهره برای روستاییان فقط در استانه انتخابات یا رفتن به خانه فقرا و دادن مبلغی در استانه انتخابات ویا دیدار بار خانواده هایی که از نظر امرار معاش در مضیغه هستند و انعکاس ان به جامعه و غیره وغیره نه فردی را که کل جامعه به هردلیل قبول کردند که حرکتش یک حرکت متفاوت با بقیه بوده و رییس جمهور هم بخاطر احترام به نظر کل جامعه و نشان دادن توجه مسئولین نظام به همه اقشار تقدیری از یک فرد بعمل اورده همانند کسی که در یک برنامه یا مسابقه ای جایزه ای رو می بره ایا تعریفش حرکت پوپولیستی هست خواهشا بگذارید مردم درارمش زندگی کنن هیچ وقت با غرض ورزی جامعه اصلاح نمی شود اتتقاد کن که هم برای جامعه و هم برای مورد خطاب قابل قبول باشد نه دواصطلاح فرنگی یاد بگیری و دلت بخواد از ان جایی استفاده کنی و به شخصی یک جایزه ای داده اند و به ان اعتراض ورزی اری اگر رییس جمهور می گفت به هر دسفروشی از هر شهر که به دیدارم امده یک خودرو وانت می دهم تا با ان کار کند و خرج زندگیش را در بیاورد ان موقع بود که می گفتن حرکت پوپولیستی
رحمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
کاش به وجود 50هزار دکتری بیکار گریه می کرد،به منطقه آزاد،به راه آهن،به جانبداری علنی معاون سیاسی استان،و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
میرزا آقاها در اردبیل بی شمارند . حالا با تحویل یک وانت مشکلی حل نمیشود . باید مشکل بیکاری و رکود صنایع و درآمد زایی در اردبیل ریشه ای حل شود وگرنه باید برای کل مردم اردبیل یک وانت هم اهدا کنید مشکل حل نمیشود.
ایران خودرو از خودش نپرسید چرا این اردبیلی زحمتکش الان توان خرید یک وانت ارزان قیمت رو هم نداره؟
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
جناب تابناک ، مطمئن هستم که اتاق فکر جریان حامی شما قادر نیستند که حتی دو سطر درباره ی پوپولیسم مطلب بنویسند ، شما ها که هشت سال از مظهر پوپولیسم ایران معاصر دفاع کردید ، حالا دارید به روحانی انگ پوپولیسم می زنید ؟؟؟ دم خروس به طرز مفتضحی بیرون زده است !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار