تیم تنیس روی میز بانوان موفق به کسب عنوان قهرمانی در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی شدند.
کد خبر: ۴۲۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 24 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،،تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری، مریم صامت و مهشید اشتری نماینده استان خراسان رضوی در دیدار فینال پینگ پنگ بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، تیم آذربایجان را شکست داد و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.
مهشید اشتری بانوی تنیس روی میز خراسان رضوی که در دیدار فینال عملکرد خوبی ارائه کرد، گفت: هم از قهرمانی خوشحالم و هم از اینکه من هم در این قهرمانی نقش داشتم. همه تلاشم را کردم تا در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار باشم.
وی که از سوی فدراسیون جهانی به عنوان پدیده تنیس روی میز بانوان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شده در این مورد هم گفت: به هر حال از آغاز رقابت های تیمی، صاحب برد شده ام و در دیدار فینال هم خیلی موثر کار کردم، از این بابت خیلی از خودم راضی هستم.
در همین رابطه ندا شهسواری با ابراز خرسندی از قهرمانی به دست آمده گفت: آذربایجان با سه بازیکن چینی الاصل برابر ما قرار گرفت. اینکه بتوانیم میزبان بازی ها را آنهم با این شرایط شکست دهیم، واقعا سخت بود اما خوشحالم که از پس این کار برآمدیم چون همگی می خواستیم چنین شود.
این بانوی تنیس روی میز که حضور در دو دوره المپیک لندن و ریو را در کارنامه دارد، تصریح کرد: با این نتیجه می توانیم به بهبود موقعیت مان در رنکینگ جهانی و آسیایی خیلی امیدوار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار