سرپرست باشگاه استقلال تهران با نظر وزیر ورزش و جوانان در جمع آبی پوشان ماندنی شد تا مدیرعامل سابق این باشگاه برای بازگشت به بن بست برسد.
کد خبر: ۴۲۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 24 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از  ایلنا، سرپرست باشگاه استقلال تهران که با انتخاب محمود گودرزی، وزیر سابق ورزش و جوانان به باشگاه استقلال آمد از سوی دکتر سلطانی فر در سمتش ابقا شد.

هواداران استقلال تهران در فصلی که به دلیل مشکلات مالی از سوی فیفا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی محروم شد و بازیکنان این تیم در اواسط نیم فصل دوم به دلیل اعتراض به مشکلات مالی باشگاه دست به اعتصاب زدند، خواستار تغییر رویه در مدیریت این تیم و کادر مدیریتی بودند.

دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان پیش از این اعلام کرده بود با توجه به حضور این تیم در بازی های حساس آسیایی پس از دیدار برابر العین نظر خود درباره مدیریت باشگاه را اعلام خواهد کرد و امروز وعده اش را عملی کرد.

با اعلام وزیر ورزش افتخاری در سمت خود در باشگاه استقلال تا پایان فصل بعد ابقا شد و بدین ترتیب بازگشت علی فتح الله زاده به استقلال منتفی است. هواداران آبی ها پیش از این خواستار بازگشت مدیرعامل سابق به باشگاه بودند که با نظر وزیر ورزش بازگشت او امکان پذیر نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار