فرمانده سپاه استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه استان مرکزی گفت" بیش از یک هزار و 800 رزمنده استان مرکزی در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد حضور داشتند و بیش از 300 شهید را در این عملیات تقدیم نظام اسلامی کردند.
کد خبر: ۴۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 24 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه  استان مرکزی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در محل سپاه روح الله این استان در اراک به بیش از یک هزار و 800 رزمنده سلحشور و با غیرت استان مرکزی در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد اشاره کرد و گفت: رزمندگان استان مرکزی در غالب شش گردان علی ابن ابیطالب(ع)، امام حسین(ع)، امام حسن (ع)، امام سجاد (ع)، جانبازان روح الله و گردان توپخانه در کنار دیگر رزمندگان از نقاط مختلف میهن اسلامی در عملیت آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند.

فرمانده سپاه استان مرکزی با اشاره به اینکه تحقق آزاد سازی خرمشهر از دست رژیم بعثی پس از 19 ماه یک موهبت بزرگ الهی که با از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس صورت گرفت تصریح کرد: رزمندگان استان مرکزی دوشادوش دیگر رزمندگان برای آزاد سازی خرمشهر تلاش کردند و بیش از 300 شهید نیز در این عملیات تقدیم نظام اسلامی کردند.

فرمانده سپاه استان مرکزی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می آید به گونه ای که امام راحل در این خصوص فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برپایی یادواره های شهدا در شهرستان های مختلف استان مرکزی از مهمترین برنامه های سپاه روح الله استان مرکزی در سالروز آزادسازی خرمشهر بود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار