امام جمعه ملایر با بیان اینکه ترامپ تازه وارد از عرصه تجارت می خواهد کشورهای عربی را برای اطاعت از رژیم صهیونیستی متحد کند، اظهار کرد: زمانیکه روحیه فاتحان خرمشهر در بین ملت ایران وجود دارد، آمریکا و تفاله های آنها هیچ غلطی نمی توانند کنند.
کد خبر: ۴۲۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 25 May 2017
امام جمعه ملایر گفت: اگر بخواهیم در خرمشهرهای پیش رو پیروز شده و با اقتدار از آنها گذر کنیم، باید روحیه صبر، تقوی و استقامت خود را حفظ کنیم.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام محمدباقر برقراری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر به مناسبت سوم خردادماه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص به در پیش بودن خرمشهرها و استقامت در این عرصه تاکید کرده اند.

وی خرمشهر را نماد مقاومت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: خرمشهر با روحیه بسیجی و صبر و تقوی آزاد شد و تا زمانیکه در مسیر انقلاب حرکت می کنیم، با داشتن این روحیه پیروز هستیم.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران به قله های عزت و قدرت رسیده است، این عظمت و اقتدار نتیجه صبر، استقامت، تقوا و روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان، بیان کرد: دشمنان تازه وارد ما گویا این صبر و استقامت ملت ایران را فراموش کرده اند که از عربستان برای ما خط و نشان می کشند.

وی با بیان اینکه قدرتی که به پشتوانه آمریکا به وجود آید، پوشالی است، افزود: آمریکا با ایران هراسی که در بین اعراب به راه انداخته، در حال کاسبی است و در حال فروش سلاح هایی است که روی دستش مانده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ترامپ تازه وارد از عرصه تجارت می خواهد کشورهای عربی را برای اطاعت از رژیم صهیونیستی متحد کند، اظهار کرد: زمانیکه روحیه فاتحان خرمشهر در بین ملت ایران وجود دارد، آمریکا و تفاله های آنها هیچ غلطی نمی توانند کنند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه عربستان نمی تواند ایران را با تراوش های ذهنی خود تهدید کند، گفت: عربستان باید از این خواب غفلت بیرون بیاید و بداند که آمریکا دشمن اصلی اسلام است.

وی مقاومت و اتحاد ملت ایران را در جهان زبانزد دانست و افزود: با توجه به اینکه ایران با همین همبستگی نظام و امت، قدرت خود را رخ جهانیان کشیده، به همین دلیل همواره دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در کشور ما هستند.

حجت الاسلام برقراری بر لزوم حرکت در خط ولایت فقیه تاکید و بیان کرد: نباید اجازه دهیم بغض ها و کینه ها در کشور ما ایجاد و دشمن با سوء استفاده از آن، یک جنگ نیابتی و دو قطبی را در کشور به راه بیندازند.

وی به حضور پرشور و افتخار آمیز مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: این انتخابات در اوج قدرت، صلابت، سلامت و امنیت برگزار شد و نباید اجازه هیچگونه سنگ اندازی را به دشمن بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز بیان کرد: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ضد انقلاب ها و اربابان آنها بود.

به گزارش ایرنا سرهنگ داود ابراهیمی افزود: جمله ای که رهبر معظم انقلاب در خصوص در پیش بودن خرمشهرها بیان کردند، جمله ای استراتژیک است.

وی ادامه داد: این جمله بدان معنا است که جوانان ما هر کاری را انجام می دهند، برای جلب رضای خدا و اقتدار نظام و انقلاب است و قطعا با این نیت پیروزی همراه آن خواهد بود.

وی با تشریح نحوه اجرای عملیات بیت المقدس در سال 61 گفت: در این عملیات استقامت و مقاومت رزمندگان اسلام و مردم این شهر، موجب پیروزی و فتح خرمشهر شد.

سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم ایران نامگذاری شده که در عملیات الی بیت المقدس، خرمشهر پس از 578 روز اشغال در روز سوم خرداد سال 61 آزاد شد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار