استاندار آذربایجان شرقی:
دکتر جبارزاده ادامه داد: اگر رزمندگان اسلام روزی در پشت خاکریزهای خرمشهر از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کردند امروز هم با همان روحیه در قالب مدافعان حرم به دفاع از آن آرمان‌ها مشغولند و در هر جا که نیاز باشد همین رزمندگان اولین کسانی هستند که حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 25 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده در همایش فاتحان خرمشهر در تبریز، اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر مناسبت خوبی برای گرامی‌داشت یاد شهدای بزرگوار انقلاب و دفاع مقدس و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان عزیز است که بعد از سال‌های متمادی همچنان ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند.

وی با بیان اینکه در روز سوم خرداد، نقش پروردگار متعال در حمایت از مردم ایران و رزمندگان اسلام دیده می‌شود، افزود: درهم شکستن دژ مستحکم و غیرقابل نفوذی که دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی و با استفاده از ابزارهای دفاعی ساخته بود با هیچ معادله‌ای جز لطف و عنایت الهی ممکن نبود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید تصور کنیم که با تمام شدن جنگ، مأموریت نیروهای انقلاب تمام شده است، افزود: تا زمانی که حاکمیت اسلام در اداره امور جامعه شعار ما باشد مبارزه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مرزهای کشورمان از لوث وجود دشمنان پاک شده، اما جنگ در جبهه‌های دیگری ادامه دارد و امروز سرزمین‌های عراق و سوریه و یکایک سنگرهای اسلام به مثابه خرمشهر هستند و دفاع از آنها همان دفاع مقدس است.

دکتر جبارزاده ادامه داد: اگر رزمندگان اسلام روزی در پشت خاکریزهای خرمشهر از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کردند امروز هم با همان روحیه در قالب مدافعان حرم به دفاع از آن آرمان‌ها مشغولند و در هر جا که نیاز باشد همین رزمندگان اولین کسانی هستند که حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز گرد هم آمده‌ایم تا اعلام کنیم که با یک اشاره رهبر آماده فدا کردن جان خود هستیم، افزود: امروز اعلام می‌کنیم که ما رزمندگان سال‌های دفاع مقدس هر لحظه آماده پوشیدن لباس رزم هستیم و اگر روزی احساس شود که برای دفاع از اسلام و انقلاب به حضور ما نیاز است نه تنها خودمان بلکه فرزندان‌مان نیز در صحنه حاضر می‌شویم.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه مردم ایران بر سر پیمان خود با شهدا، امام و رهبری محکم ایستاده‌اند، گفت: قطعاً این روحیه ملت ایران بیش از تجهیزات نظامی، بازدارنده و ضامن قدرت دفاعی کشور است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با جمهوری اسلامی، سرلوحه اهداف دشمنان است، افزود: سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان و فروش 110 میلیارد دلار سلاح به این کشور، همه با هدف معرفی ایران به‌عنوان خطری برای دنیاست، غافل از اینکه مردم ایران همانند سال‌های دفاع مقدس آماده دفاع از انقلاب خود هستند.

جبارزاده اضافه کرد: اگر در سال 59، اکثر رزمندگان ما با اصول جنگ آشنا نبودند و ما کمترین ابزارهای دفاعی را در اختیار نداشتیم، اما امروز سپاه قهرمان و ارتش دلاور ما مجهز به آخرین تاکتیک‌های جنگی و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها بوده و با روحیه جهاد و شهادت آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت بیش از 40 میلیون نفر از مردم کشورمان در انتخابات اخیر، گفت: دشمنان در این انتخابات فهمیدند که نظام اسلامی مورد حمایت آحاد مردم ایران است و مردم با وجود مشکلات و کاستی‌ها در داخل کشور، همچنان پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز بعد از این انتخابات باشکوه، همه با یک شعار و با یک نیت آماده‌ایم تا به مأموریت‌هایی که نظام اسلامی به ما محول می‌کند با جان و دل عمل کنیم.

در این همایش از تعدادی از رزمندگانی که در عملیات بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر در سال 1361 حضور داشتند و همچنین خانواده‌های شهدای والامقام این عملیات تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار