تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم جذب خیران در برگزاری هرچه بهتر جشنواره رضوی گفت: نیکوکاران حوزه کتاب و کتابخوانی باوزان توانمند ما در برگزاری جشنواره هستند.
کد خبر: ۴۲۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 25 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد خلیل مقدم در نشست بررسی عملکرد شهرستانهای 9 گانه استان در خصوص برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی که به میزبانی شهرستان فارسان برگزار شد، افزود: برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی مستلزم همکاری و تعامل همه دستگاه هاست و در این میان با ورود خیران به این حوزه و برخورداری از کمک های مالی آنها می توان جشنواره ای شایسته و در خور امام رضا (ع) برگزار کرد.
وی همچنین با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش کودکان فرصت مناسبی است تا بتوان فرهنگ کتابخوانی را در بین کودکان گسترش داد و از سویی آنها را با سیره ائمه اطهار (ع) بیشتر آشنا کرد.
خلیل مقدم با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در برگزاری هرچه بهتر جشنواره رضوی، از همکاری این نهاد در این خصوص قدردانی کرد و گفت: امید است تا آموزش و پرورش زمینه را برای مشارکت گسترده فرهنگیان فراهم کند.
در ادامه این نشست روسای شهرستانی ادارات کتابخانه های عمومی نیز در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام شده در هر یک از شهرستانهای استان گزارشی ارائه دادند.
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان در استان های مختلف کشور برگزار می شود.
اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت (3 تا 13مردادماه) برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار