جلسه هماهنگی استقبال از ماه مبارک رمضان در شهرداری ارومیه با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، مسئولان و کارشناسان سازمان های تابعه شهرداری در سالن جلسات برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 25 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:ناصر رکاب؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  با تبریک  فرا رسیدن  ماه مبارک رمضان،  بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تقویت و ترویج مسائل دینی و اعتقادی در جامعه است.

وی عنوان کرد:  با هدف تقویت و گسترش فضای پرنشاط و معنوی شهر و با بهره گیری از توان و امکانات بخش های مختلف شهرداری ارومیه برنامه هایی در جهت بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان از فضای معنوی و ظرفیت های فرهنگی ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  اظهار کرد:   فضاسازی معنوی شهر و محلات از طریق نصب بنر در سطح معابر و میادین، نورپردازی و تبلیغات فرهنگی از طریق بنرها و تابلوهای تبلیغاتی نیز ازجمله فعالیتهای شهرداری به منظور آماده سازی شهروندان برای ورود به ماه  ضیافت الهی  است.

وی در ادامه با اشاره  به برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری  در ماه مبارک رمضان،  بیان کرد:  نظافت سطح شهر ،خیابانها، معابر و دیوارها، روشنایی معابر شهری و پارک ها ،  فضاسازی و آماده سازی بوستان های شهری، خدمات دهی مناسب تاکسیرانی بخصوص در ساعات پایانی روز در ایام ماه مبارک رمضان،  غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا،  نصب بنرهای ماه مبارک رمضان در معابر،  برگزاری کلاس های قرآنی و محفل انس با قرآن کریم،  برگزاری مسابقات ورزشی و دینی و برگزاری جشن بزرگ پیشواز ماه مهمانی خدا درپارک بزرگ  ائللر باغی  از جمله برنامه شهرداری ارومیه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان است.

منبع/برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار