فرمانده انتظامی شهرستان گفت: طی دو ماهه ابتدای سال جاری 951 مورد انواع سرقت کشف و تعداد 685 سارق دستگیر شده است.
کد خبر: ۴۲۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ"رضا شیرزادی"، از کاهش پنج درصدی سرقت در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
وی افزود: این کاهش سرقت ناشی از برنامه ریزی دقیق، بکارگیری ظرفیت های برون سازمانی، استفاده از کارکنان ستادی به صورت گشت شبانه و از همه مهمتر مطالعه زمان و مکان سرقت های س،رخ داده و تغییر تاکتیک بوده است.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به افزایش تعداد و هدفمند کردن گشت های انتظامی در راستای کاهش سرقت، تصریح کرد: با بکارگیری نیروهای کارآزموده و تمرکز بر محل های جرم خیز به فضل الهی شاهد روند کاهشی در وقوع انواع سرقت طی دو ماه ابتدای سال جاری بودیم.

وی ضمن تاکید بر ادامه برنامه های جاری و تغییر تاکتیک مستمر، گفت: تمرکز بر کاهش انواع سرقت بخصوص سرقت داخل خودرو که اکثرا توسط افراد معتاد و متجاهر صورت می گیرد ادامه دارد، همچنین دستگیری و تحویل این افراد با هماهنگی دستگاه های همسو در جهت کاهش سرقت در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه از ظرفیت برون سازمانی نیز در این راستا استفاده شده است، افزود: از ظرفیت گشت های اداره برق بصورت تلفیقی، پلیس افتخاری، شبگرد ها و پلیس ساختمان نیز پس از آموزش در جهت کاهش سرقت استفاده شده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی دو ماهه ابتدای سال 951 مورد انواع سرقت کشف و تعداد 685 سارق دستگیر شده است که از این تعداد کشف، تعداد 284 مورد مربوط به کشف خودرو،  45 مورد کشف منزل، 79 مورد کشف اماکن خصوصی و دولتی و 402 مورد وسایل و قطعات داخل خودرو بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار